770.
-
(bkz: soru sorar gibi başlık açmak)
"cool adam" tamlamasını ben yazılı butona tıklayınca çıkan çubuğa yazıp çıkan bir entryden mesaj göndererek öğrenebiliriz sanırım...
gerçi o benjamin diyebilir franklin diyebilir avro diyebilir tatmin olmayız ama öğrenince de tatmin olmayız...