cool adam

entry3320 galeri
    762.
  1. sevgili cool.. sana bu entry'i en ezik duygularımla yazıyorum, bana butonları altından bir sayfa ayırdığın için teşekkür ed....
    ahahah.. hay allah şaka gibi bir yazar!
    ne ara nickini sol frame'de görsem; önce gülümsüyor sonra acaba yine ne yumurtladı diye düşünüyorum. yok yok.... aslında daha çok şöyle oluyor;
    ne ara sol frame'de - oha, yuh ! bu ne lan hahahaha.... kesin cool adam açmıştır diyerek başlığa tıklasam beni asla ama asla yanıltmayan bir sözlük kullanıcısı olduğuna kanaat ettim.

    (bkz: erol taş)
    0 ...