cool adam denen troll'ün tarzı belli değildir, yazarken fena salladığını çok belli etmektedir ki bu kötü bir troll olduğunu gösterir. gördüğüm kadarıyla bu arkadaş da bir adet umbertobaggio çakmasıdır ki kendisi epey başarılı bir yazardı. dolayısıyla yanlış bir ifadedir.