ilk çocukken balıkesire tatile gittiğimizde tanışmıştım kendisiyle. Bazen dişarıda yer, bazen evde yapardık sebze yemeği domatesli makarna falan.
Ekşili zeytinyağlı sarmısaklı börülce salatasıyla aşk yaşamıştım, yemeğinden çok daha güzel.
bu yemegin pismisini (zeytin yagliydi sanirim) ilk gordugumde yosuna benzettigim icin denizden cikmis bir ürün sanmistim. Su an ogreniyorum ki bunun bi karada bir de deniz/su kenarinda yetiseni varmis. Benim gordugum deniz börülcesi’ymis.
Ege' ye has şahane lezzetlerden biridir.
Salatası, zeytinyağlı yemeği, kavurması her şeyi güzel.
Fasulye benzeri ama fasulyeden 7363535 kat daha lezzetli bişey.
Börülce manyağı bünyem, kış ortasında bile " börülceeeeeğğğ" diye böğürdüğü için, you tube videolarından öğrenip konservesini yapmayı öğrendim.
Bi Mutlu oldum, bi Mutlu oldum, aynada kendimi öptüm beeee. Vallaaa!