Mekana girince resmen karbondioksit kokuyor ortam. Yağı bilmem kaç kere kızartıp bir de üstüne nefes kokusu karışınca kusacaktım. Benim mis gibi kebabım lahmacunum var arkadaş.
mc donalds daha doyurucudur bence ya da yediğim zaman bana öyle gelmişti. sosları bayağı güzeldi. tazeydi de ama bildiğin hamburger. mc donalds daha ekonomik.
günler önce bakırköy carousel avm'deki şubesinde yeni çıkan crispy chicken burger'inden ve chili cheese soslu patatesinden yemiş olduğum fast food zinciri. burgeri zaten tavukburger adıyla satılan ucuz burgerin biraz acı basılmış ve mısır gevreğiyle kaplandığı iddia edilen bir şekli, ki burgerin içinde mısır gevreği falan yoktu bile, çıtır ise hiç değildi. gerçi günümüzde 23 liraya satılan bir burgerden alacağınız performans bundan ibarettir. patatesin üstüne döktürdüğüm sos da hiç tadı tuzu olmayan bir sostu. bu arada tavuklu menülerde ezelî rakipleri olan mcdonald's şüphesiz bir numara.