dün internetten double whopper alayım dedim 78 TL fiyat biçmişler. sonra dedim ki; bsg ya. sonra gittim 200 lira pizzaya bayıldım. internette yemek siparişi vermek cidden lükse doğru gidiyor.
Geçen gün bir avm'de mc donalds ile burger king'in terasları yanyanaydı. Bizim oturduğumuz yerde burger king'in dibiydi. Üç tane tenage sigarayı yüzümüze yüzümüze üflediler. Yemek yiyoruz o şekilde düşünün. Eşim çok sinirlendi. Paralel evrende çıkarıp silahını üçünü de vurdu yani o an. Tam bir ergen yuvası.
burada ne zaman yesem kendimi yaşlı hissediyorum. hep ergen. çocuk parkı gibi. mübala yapmıyorum gerçekten içinde bir çocuk parkı var . hayır yani burger de mi yemeyek aq .
Bunun menulerini yemek diye yiyenin kendisine saygisi yoktur. Ne kolasi kola, ne patatesi patates ne de eti et. Bunlarin onunden gecerken gelen kokudan resmen ogurecek duruma geliyorum.
izmir aydın otobanı üzerindeki şube en güzeli lakin izmirden hemen çıkıştadır Torbalı civarında dolayısıyla millet zaten acıkmamış oluyor dönüşte zaten eve geldik sık dişini deyip girmiyor atıl durumda gibi kalıyor bu yüzden.