Hayatımda harcadığım en kötü 23tlyi bana harcatmış fastfoodcudur.Seneler sonra whooper jr menü yedim aldıktan sadece 10dk sonra yememe rağmen buz gibi bi hamburger yarısı yanık patates ve su oranı saçma bi şekilde fazla ice tea içtim.Menü isterkende jr isteyince ama hamburger küçük diye uyarıyolar.La o zaman koymayın jr’ları kaldırın gitsin böle saçmalık mı olur.Bidaha önünden geçmem.
orada yemek yemek yerine aynı ücreti ödeyerek kebap yerim dediğim bir fastfood zinciri. bakınız Amerika'da ki bağımlılarına şuan hepsi nowzaradan ın kapısında.
burger boyutlarını insan elinden küçük boyutlara, fiyatlarını ise 30-40 liralara çekerek, resmi olarak bitmiştir.
artık hemen hemen hepimizin mahallesinde bir butik burgerci vardır, oralardan söylemeniz tavsiye edilir. Hemen hemen aynı parayı verir, ama gerçek burger yersiniz.
mesela, ankara kurtuluş taraflarında oturuyorsanız kesinlikle "farm burger" denilen mekanı deneyiniz.
iki köfte burger büyük patates orta boy kola ile işimi görüyorum. ikili king chken menüyüde geri getirirseniz sevinirim panpalar. o daha doyurucu oluyo amk.
para kaşılığı kanser satan, ürünleri berbat, lezzetsiz bir fast food zinciri.
bir ara çok pis dadanmıştım big king xxl menüsüne. ama fiyatları aşırı yükselttiler. altı üstü bir hamburger menüsüne işbu entry tarihi itibarı ile 38,50 TL istemeleri, ve 5-6 sene önceki lezzetten eser olmaması nedeni ile azalarak bitmesi gereken...