inancıma saygı duyulmamasının bana verdiği yetkiye dayanarak kendisine inancım gereği acıyorum. cayır cayır yanarsa eğer pınar köftenin sikko şarkısını mırıldanmak isterim şimdiden.
müslüman düşmanıprovokatör. sanırım küçükken hüseyin üzmez modeli biri tarafından bunu kandırıp dini alet ederek aralarında birşeyler geçmiş. bir türlü kini geçmemiş. allah taksiratını affetsin.
bir an evvel ruh ve sinir hastalıkları bölümümüze başvurup iyileşmesini dilemekteyim.
duygu sömürüsüyle sallamasyon bi hikaye ve gündemde kalma çabası. çünkü okadar megolaman bir şeydirki kendisi. sürekli ismini görmekten haz alıyor. sürekli kendiyle ilgili başlıklar açar, insanları gazlar, gaza gelenleri coşturur, derdi bellidir.
kar beyazı kedisinin yeşil gözleri var imiş ve yavruymuş iki aylıkmış. tam damarcı, acıların çocuğudur kendisi.
kedisi ölmüş, üzüldüm onun adına. başı sağolsun. umarım tez zamanda unutabilir, zira benim kedi gideli 3 yıl oluyor ve evin her yanında halen onu görüyorum.
kedisinin ölümü sebebiyle var olduğuna inanmadığı tanrıya olan kininin nefrete dönüştüğünü beyan eden ateist.
tabi cümlenin başına "eğer varsa" ön şartını eklemeyi de ihmal etmemiş.
yani diyorki yoksa yok. kedim öldü, üzgünüm.
ama eğer varsa nefret ediyorum ondan!
niye?
kedim öldü!
kimden nefret ediyorsun?
tanrıdan.
tanrı ne?
evreni ve içindeki canlı cansız herşeyi yaratan varlık!
yani seni, o kediyi, içindeki nefreti, kedine duyduğun sevgiyi, yaşamı ve ölümü yaratan tanrı var karşında ve sen diyorsun ki "senden nefret ediyorum!"
bu ne cüretmiş, ne mabadmış arkadaş be!
ateist olmanın da bir adabı, bir oturduğu mantık yok mudur yahu!
tanrıya inanıyor ya da inanmıyor; herkesin, üstünde bu kadar durmasını ve kimi zaman hakkında kendince karar vermesini anlayamadığım kişi.
düşüncelerini dile getiriyor diye rahatsız olunuyorsa; düşünceleri hakaret olarak algılanıyorsa; bu onun değil bunlara maruz kalanların sorunudur. ama emin olsunlar ki onların da öylesine, basit, alışılagelmiş dile getirdikleri şeylerden oldukça rahatsız olan insanlar var.
düşünce özgürlüğü akıllı insanların bulunduğu yerde olmalı.
yine yeni yeniden çaylak edilmiş.
ben de gelmiş başlık altına,
"gelsene bey amca, gel de az entry giresimizi getir!"
diyecektim; ama ansızın, bir sessizlikle çaylak eylenmiş.
kader utansın, ne diyelim.
ben gelirim, o gider. o gelir ben giderim.
yıldıramayacak, bu yönetim bizi!
gittiğin yerde rahat ol üstat!