bana sürekli nicki ile blue velvet filmini, yazdıkları ile de david lynch i anımsatan yazar. bu sebeple beni sürekli tahrik ediyor. bu sürrealist ya da daha bizden bir ifade ile deli saçması tarzı çok etkiliyor beni. böyle bir kız olsaydı hoşlanırdım ondan, hatta sevişirdim. ama umutlarım kırılmak üzere. kadınsa açıklasın, erkekse kadın olsun. başka türlü olmayacak bu iş.
bana sürekli nicki ile barbar conan filmini, yazdıkları ilede neil armstrong u anımsatan yazar. bu sebeple beni sürekli tahrik ediyor. bu irrealist ya da daha bizden bir ifade ile saçma sapan tarzı çok etkiliyor beni. böyle bir türkücü olsaydı hoşlanırdım ondan, hatta mp3 ünü bile indirirdim. ama umutlarım kurulmak üzere. türkücüyse açıklasın, kargaysa türkücü olsun. başka türlü olmayacak bu iş.
eh be hoca, yapma şunu artık ya. şöyle bir hadiseyi bile hissizleştirdin ya kurmaya götüm götüm kastığın uzun cümlelerle, daha ne diyim ben. yok hoca sen git parklar, sokak lambaları, piknik tüpleri hakkında falan yaz.
başlığı gördüğüm anda sevindim, zira böyle duygusal anlardan bahsedilen entrylerde hisler belirtilir, ben de insanların hislerini aktardıkları yazılara bayılırım. ama sen kalkmış bunu bile tanımlamaya çalışmışsın. bütün hevesim birden mideme oturdu, soda içtim geçmedi. şimdi sıçamıyorum da.
şimdi arkadaş , dost...
bazen orhan pamuk taklidi yapıyorsun anlıyorum.
görüşlerine bazen gerçekten katılıyorum.
ama sırf farklı olmak için dilime tecavüz etmeyi bırak.
şu güzel lisanı bizbize , el ele , kardeş kardeşe , kullanalım.
ben iyi yazıyorum gibi nihilist bir sanrıya alet olma.
sandığın şey gerçek değil bunun artık farkına varman gerekir.
sırf kötü yazdığın için kimi insanlar kötü düşündüğünü sanıyor.
bokunu çıkarmaya ve kendini küçük düşürmeye gerek yok düşündüğün kadar insansın ;
düşündüklerin çoğu doğru ve bir o kadar yalansın...
iyi yazmak cümlelerin anasını sikmek değil. orhan pamuğa özenmekte değil.
tanzimattan bu yana halkının anlayabildiği kadar aydınsın.
halkına farkettirebildiğin kadar da insansın...
edit: kim iyi yazar kim gönül yazar hahaha gibi ilkokul esprilerine bir son vererek götle değil akıl ile imtihan edebilirsek eğer yazıları.
penis , condom uhuhuhu dan çok ;
birşeyler anlamaya ve anlatmaya başlayabiliriz sanırım
saygı & sevgi.
uludağ sözlük'ün -belki de tüm sözlük alemlerinin- * en bilinen işkembe sallayıcıları, ki buna sözlük jargonunda troll deniyor, arasında olabilmek gibi bir meziyete, bir üne sahip olmak ve bu konumunu olta * olarak kullandığı başlıklarla, ki okunmadan eksilenmesi bile söz konusu bahsi geçen yazıların, bluevelve'nin yazdıklarının ne derece samimi olduğundan bihaber yazarların veya tam olarak ne yaptığını bilen destekçi yazar arkadaşarının da yardımıyla * mevcut konumunu koruyabilmesi takdiri kısmen de olsa hak eden ve tüm bunların çatısı altında bahsi geçen yazarın bu ortamda yaptığı işin sırrına vakıf olabildiğine işaret ediyor olmasının yanı sıra kurduğu uzun cümlelerle kitleleri peşinden sürükleyebilen * fakat dil bilgisi kurallarından birazcık anlayan kişiler tarafından dikkatlice bakıldığında cümlelerindeki anlam düşüklüğünün ve dil bilgisel hataların fark edilmesinin işten bile olmaması ile inşa ettiği tüm o uzun cümlelerin tek noktayla biten "düzenli" görüntüsünden bağımsız olarak tek nokta çevresinde dönüp hiç bir noktaya temas etmemesi de bulunduğu konuma gölge düşüren -belki de asıl layık olduğunu ona veren- ama malesef bunun yazarın yöneldiği amaç dahilinde hiç bir ehemmiyetinin olmamasından ötürü kendisini rahatsız etmediği, hatta hoşuna gittiği, apaçık ortadayken bu matah durum kendisi hakkında yapılan bir kısım yorumların doğruluk payı olduğunu, öte yandan da kendisinin alt kümesini oluşturan tayfayı gocunduran payı olduğunu göstermektedir; ki "ötekileştirme" dediğimiz karşı tarafın hiç bir fikrine saygı duymadan değerlerine hakaret etme durumu da sözlükte fikir ayrılığına düşmüş yazarların patavatsızlıklarına gem vuramamasından ötürü ortaya çıkan bir problemin kaçınılmaz sonudur nitekim.
sevmeyeni çoktur çünkü açık sözlüdür, çünkü sözlerini sadece kendi hissettiği gibi kaleme alır. Bundan ötürü açıksözlülükle dile getirdiği fikirleri kimilerini rahatsız eder. Ancak bu insanlar zaten rahatsızlık hastasıdırlar, fazla önemsenmemelidir.
Sırf yazdıklarını sevdiğimi ifade ettiğim için bir sürü eksi oy almama sebep olmuş yazar. Olsun, seviyorum kardeşim, size ne? Neyi ya da kimi sevip sevmeyeceğim kendi takdirim değil mi?
(bkz: sözlük şeytanı)
dünya'da yaratıcı (c.c.) sayesinde varlığını ispatlamış yazardır. kendisi atesit olduğunu ileri sürse de, tüm konuşmaları din ve yaradan üzerinedir. din ve yaradan onun dediği gibi olmamış olsa; kendiside sözlükte var olamamış olan yazar olurdu. en azından kimse bluvelve ismini bilmezdi. din ve yaratıcı dışında yazabildiği düşünebildiği birşey yoktur. farketmese de herkesten çok yaradanı ve dini zikretmektedir.
(bkz: lanet olsun şu içinizdeki allah sevgisine) çocukluğuna inmek istediğim yazardır. inmek, görmek nasıl bir ortamda yada hangi şartlarda yetiştiğini görmek için. belliki kayıplar vermiş fazlasıyla. inançları, özgürlüğü, varlığının amacına. kalbiyle yazmayan yazardır. biri çıksa karşısına anlatsa hikayesini, hayatın gerçeklerini. ama yok tapar ona günahı boynuna. kısacası anlıyorum onu. fazlasıyla insan tanıdım. kendi olmayan kendi gibi yazılarına saygı duydum. sözlük ortamı sanal lakin bir vakitten sonra sözlük siz oluyorsunuz. buda sakıncalı yolların düşüncelerinde boğulmanıza neden oluyor. küçük küçük bluevelve doğuyor. ve miğde bulandırıyorlar. özür dileklerinin içinde özürlerini yakalıyorsunuz. fikri zikirlerinde ki dogmatik bakış açıları saygı duvarını delmeye yetti. insanları önemsemem benim kayıbım. içindeki küçük şöhret sevdasını söndürmeli bir an önce. yinede saygı duyuyorum kendilerine.
2008'den sonra azmış yazar. 2007 sonuna kadar hakkında 63 entry girilirken, 2008 başlangıcından şu ana kadar bu da dahil 999 entry yazılmış başlığı altında. aynı şekilde girdiği entry sayısına bakacak olursak 2006-2007 yıllarında, 2008-2009 yıllarında uğradığının onda biri kadar uğramamış bu yazarcağız sözlüğe. *
derdinin popüler olmak mı yoksa sözlük vertabanındaki sabit dski doldurmaqk mı olduğunu çözemediğim kişi. eski yeler kadar detaylı bilmem ama son zamanlarda tarzı daha normale dönmüş sanki. sivri dilli ve çoğunlukla laf kalabalığından anlamını yitiren tahrik dolu mesajlarıyla kendini ispat etmeye çalışıyor izlenimi veriyor bir yönüyle.