kedisinin ölümü sebebiyle var olduğuna inanmadığı tanrıya olan kininin nefrete dönüştüğünü beyan eden ateist.
tabi cümlenin başına "eğer varsa" ön şartını eklemeyi de ihmal etmemiş.
yani diyorki yoksa yok. kedim öldü, üzgünüm.
ama eğer varsa nefret ediyorum ondan!
niye?
kedim öldü!
kimden nefret ediyorsun?
tanrıdan.
tanrı ne?
evreni ve içindeki canlı cansız herşeyi yaratan varlık!
yani seni, o kediyi, içindeki nefreti, kedine duyduğun sevgiyi, yaşamı ve ölümü yaratan tanrı var karşında ve sen diyorsun ki "senden nefret ediyorum!"
bu ne cüretmiş, ne mabadmış arkadaş be!
ateist olmanın da bir adabı, bir oturduğu mantık yok mudur yahu!