tanrıya inanıyor ya da inanmıyor; herkesin, üstünde bu kadar durmasını ve kimi zaman hakkında kendince karar vermesini anlayamadığım kişi.
düşüncelerini dile getiriyor diye rahatsız olunuyorsa; düşünceleri hakaret olarak algılanıyorsa; bu onun değil bunlara maruz kalanların sorunudur. ama emin olsunlar ki onların da öylesine, basit, alışılagelmiş dile getirdikleri şeylerden oldukça rahatsız olan insanlar var.
düşünce özgürlüğü akıllı insanların bulunduğu yerde olmalı.