yine yeni yeniden çaylak edilmiş.
ben de gelmiş başlık altına,
"gelsene bey amca, gel de az entry giresimizi getir!"
diyecektim; ama ansızın, bir sessizlikle çaylak eylenmiş.
kader utansın, ne diyelim.
ben gelirim, o gider. o gelir ben giderim.
yıldıramayacak, bu yönetim bizi!
gittiğin yerde rahat ol üstat!