yazılarını okuduktan sonra vay amına koyim diyorum, aradan 5 dakika geçtikten sonra kendimi boş boş duvara bakıp " ne anlatmaya çalışmış lan bu " diye sorgularken buluyorum. sonra bir daha okuyorum ve tekrar duvarla yakın ilişkiler kuruyorum. bu sırada hayatım film şeridi gibi gözlerimin önünden geçiyor ve kendimi monitörü yalarken yakalıyorum.
kısa cümle kur olum, ziktin attın resmen kişiliğimi.
sağlam bir ayar vermiş, kelimeleri iyi kullanan yazar. din konusundaki görüşleriyle tamamen zıt düşsem de bazı yazılarına hak vermeden edemiyorum. iyi yazıyor, burası kesin.
Ya ben bu adamı kıskanıyorum bi kere, 44 sayfa nick altı olmuş.
Din konusunda pek uyuşmasak da toplumsal görüşlerimiz benzer ama olsun görüşlerini de sevmiyorum.
Kıskanıyorum demişmiydim? kimse benim nick altıma sözlüğün en iyi yazarı dememişti.
Daha başlığın içeriğini okumadan, bu adamın yazdıgını anlıyorum. kendine has bir uslubu var.
Nokta bilmez bir kişilik olup kelimelerle oyunlar oynuyor bu adam. ben de yapabilirim aslında da.. yap diyosun? daha çok okuyorum desem? olmuyor tabi haklısın.
Ben bu adamı saygısız diye nitelendiriyorum gözümde. ama iyi bir saygısız.
Hem - 500 kusur karması var. beğendiğim entrysini iyi oylasam mı hosuna gider yoksa kötü oylasam mı? düşünüyorum bu adamı ben.
bir paragrafı alnının akı ile bitirmeden nokta(.) koymayan yazar. kendinden klonlamış, her sözlükte yazıyormuş diyorlar; kendi başlığı da olsa uludağ sözlük'te açtığı bir başlığı, x sözlükte açacak olursa entrysinin silineceğini, şu vakde kadar silinmediyse, silinmesi gerektiğini de söylemek istediğim yazardır ayrıca.
takdir ettiğim yazar. uçan türk tür kendisi. niye böyle dediğimi ben de anlamadım ama iltifat edesim geldi bu çıktı birden. bu nasıl çıkar lan durup dururken derseniz de açıklayabilirim. msn e biri girdi iletisi flying turk. avatarına da alparslan ın resmi var. türkeş olanı değil, malazgirtçi alparslan bu. bu insanları niçin adresimde barındırıyorum bilmiyorum ama olsun. iltifatıma yardımcı oldu gavat. neyse ben kaçayım artık.