bluevelve

entry2699 galeri46
    799.
  1. özlediğim yazar. o yazsa biz eksilesek.
    6 ...
  2. 800.
  3. nickinin yanlış yazılmış hali bile popüler olan.. (ara:bluvelve)
    1 ...
  4. 801.
  5. 802.
  6. kendisinin çaylak yapılmasını kınadığımı belirtmek isterim. bu arkadaş halen nasıl yazabiliyor bu kadar şeye rağmen anlam veremiyorum.
    4 ...
  7. 803.
  8. (#5409986) erkeginin ne kadar güçlü oldugunu vurgulama ihtiyacı hissetmiş kişi.
    1 ...
  9. 804.
  10. saba tümer'le yakınlığı olduğunu düşündüğüm yazar.
    1 ...
  11. 805.
  12. 806.
  13. psikolojimi bozdun bre dürzü.

    yazılarını okuduktan sonra vay amına koyim diyorum, aradan 5 dakika geçtikten sonra kendimi boş boş duvara bakıp " ne anlatmaya çalışmış lan bu " diye sorgularken buluyorum. sonra bir daha okuyorum ve tekrar duvarla yakın ilişkiler kuruyorum. bu sırada hayatım film şeridi gibi gözlerimin önünden geçiyor ve kendimi monitörü yalarken yakalıyorum.

    kısa cümle kur olum, ziktin attın resmen kişiliğimi.
    5 ...
  14. 807.
  15. (bkz: #5617516)

    sağlam bir ayar vermiş, kelimeleri iyi kullanan yazar. din konusundaki görüşleriyle tamamen zıt düşsem de bazı yazılarına hak vermeden edemiyorum. iyi yazıyor, burası kesin.
    2 ...
  16. 808.
  17. Ya ben bu adamı kıskanıyorum bi kere, 44 sayfa nick altı olmuş.

    Din konusunda pek uyuşmasak da toplumsal görüşlerimiz benzer ama olsun görüşlerini de sevmiyorum.

    Kıskanıyorum demişmiydim? kimse benim nick altıma sözlüğün en iyi yazarı dememişti.

    Daha başlığın içeriğini okumadan, bu adamın yazdıgını anlıyorum. kendine has bir uslubu var.

    Nokta bilmez bir kişilik olup kelimelerle oyunlar oynuyor bu adam. ben de yapabilirim aslında da.. yap diyosun? daha çok okuyorum desem? olmuyor tabi haklısın.

    Ben bu adamı saygısız diye nitelendiriyorum gözümde. ama iyi bir saygısız.

    Hem - 500 kusur karması var. beğendiğim entrysini iyi oylasam mı hosuna gider yoksa kötü oylasam mı? düşünüyorum bu adamı ben.

    Kıskanıyorum ama saygı duyuyorum bu saygısıza.
    1 ...
  18. 809.
  19. boş yazar. uzun cümlelerinin içi boş olan yazar. daha başka türlü huyları da varda, bakmayın işte yazamıyorum buralarda format mormat.
    3 ...
  20. 810.
  21. 811.
  22. (bkz: adı muhammed olanların dinci yobaz gerici olması/#5623350)

    allah kendisinden razı olsun inşallah. sayesinde ilerde olabilecek erkek evladıma koyacağım ismi düşünmeyeceğim.
    3 ...
  23. 812.
  24. trollüğüne saygı duyduğum yazar. gayet de iyi yazıyor, okuyorum çoğu zaman yazdıklarını ama bazen haddini aştığını düşnüyorum bro.
    3 ...
  25. 813.
  26. 45 sayfa nickaltı entrysi alarak bir anlamda amacına ulaşmış olan yazardır.
    ne kadar eleştirilirsem o kadar varım diyen yazar.

    (bkz: yine ben)
    3 ...
  27. 814.
  28. kendisine şu şarkıyı armağan ettiğim kişi:
    http://fizy.com/s/10153d

    kandiliniz mübarek olsun.
    iş bankası.
    2 ...
  29. 815.
  30. sözlüğün tescilli sapıklarından biri olarak anılsa da bazı yazılarıyla takdir ettiğim yazardır.

    (bkz: yiğidi öldür hakkını yeme)
    1 ...
  31. 816.
  32. kendi açtığı başlıktan başka başlığa yazmayan yazar. *
    4 ...
  33. 817.
  34. bir paragrafı alnının akı ile bitirmeden nokta(.) koymayan yazar. kendinden klonlamış, her sözlükte yazıyormuş diyorlar; kendi başlığı da olsa uludağ sözlük'te açtığı bir başlığı, x sözlükte açacak olursa entrysinin silineceğini, şu vakde kadar silinmediyse, silinmesi gerektiğini de söylemek istediğim yazardır ayrıca.
    1 ...
  35. 818.
  36. entrylerinin baştan sona okunmasının imkansız olduğunu düşündüğüm yazardır. şu şekilde yazmaktadır;

    ABC, ÇDE, FGĞ, HIi, JKL, MNO, ÖPR, sŞT, UÜV, YZ ve mecburen nokta. çok sıkıcı be hacı.
    3 ...
  37. 819.
  38. takdir ettiğim yazar. uçan türk tür kendisi. niye böyle dediğimi ben de anlamadım ama iltifat edesim geldi bu çıktı birden. bu nasıl çıkar lan durup dururken derseniz de açıklayabilirim. msn e biri girdi iletisi flying turk. avatarına da alparslan ın resmi var. türkeş olanı değil, malazgirtçi alparslan bu. bu insanları niçin adresimde barındırıyorum bilmiyorum ama olsun. iltifatıma yardımcı oldu gavat. neyse ben kaçayım artık.

    (bkz: kib bye)

    edit: çok 'bu' kullanmışım lan. ağzıma sokayım diyip bir özeleştiri ile bitireyim mektubumu.
    2 ...
  39. 820.
  40. biri hamama götürsün bu arkadaşı..
    2 ...
  41. 821.
  42. bence götürmeye çalışmayın bu arkadaşı. o sizi götürür zaten bu abazanlıkla..
    3 ...
  43. 822.
  44. biri geneleve götürsün bu arkadaşı.
    2 ...
  45. 823.
© 2026 uludağ sözlük