tamam abi.
bik bik bana destek vermedi. artılamadı ve favlamadı.
o yüzden saygı gösteriyorum ve asaletimle geri çekiliyorum.
edit: ben de sildim.
iyi geceler.
https://galeri.uludagsozluk.com/r/2413429/+
Her türlü hayınlık var, ceza yok! Bak benim gibi kral bile ara ara çaylak oluyor, bu çocuğa dokunan yok! Neden? Kendisi tam bir kurnaz. Olgay haklı, ortalığı ateşe verip, sonra geri çekilip çekirdek çitliyor bu.