Bu kadar basit ve sığım. HADi şimdi defolun gidin. Kendi arkadaşlarımızla bile goy goy çevirttirmiyor leş kargası gibi tebelleş oluyorsunuz. iki güldük boğazımıza dizdiniz.
Aynı insana iki farklı üslupla salak dersiniz birine alınır diğerine güler geçer. siz şakalaşmanın ne olduğunu haddin ve sınırın ne olduğunu asla bilmiyorsunuz. Bunu size aileniz öğretememiş biz defalarca anlatsak boş, ben kabullendim. Burda senelerdir bi şekilde tanıdığımız insanlarla birbirimize şaka yapmamızı küçük beyninizle algılayamayıp kakaya çeviriyosunuz. Sonra utanmadan insanlar yok aylarca yazmadı da geri geldi de bilmem ne. Sizce neden aylarca yazmıyor bu insanlar.
Edit: ben gördüm çok motorcu, sporcu, müzisyen bi kız..
bu kullanıcı adına karı koca, ya da kız / erkek arkadaş ortak kullanıyor olabilir. acayip feminen vibe yayıyor arada. sonra bir bakmışsın görsel falan paylaşmış baya bildiğin adam. önceki sahibi sattı mı acaba bu hesabı.