beşiktaş

entry19538 galeri2133 ses2
    2192.
  1. götü yayarak uefa guruplarına kalacak olan takımımdır.
    5 ...
  2. 2193.
  3. akşam üzeri kazan'dan çıkıp dolmabahçe'den mabede doğru yürürken hissedilen duygunun adıdır.
    7 ...
  4. 2194.
  5. bu gece tüm türk takımları avrupa'da tel tel dökülürken iki gün öncesinden türkiye'yi gururlandıran tek takımdır. ayrıca da benim takımımdır!
    3 ...
  6. 2195.
  7. (bkz: 6 kasım 2007 liverpool beşiktaş maçı)

    iyi belleyin bu tarihi gençler. bu tarihte dünyanın en büyük kulüplerinden birinden 8 yedi bu takım. 18 yese ne olur arkadaş. bir daha 8 yese ne olur ?

    dünya yıldızları gelmiş, iki maç kazanmışız, seviniriz. yarın öbür gün gidip 5 yese ne olur ? sevmekten vaz mı geçeceğiz ?

    bir fubol takımı değil, bir hayat görüşüdür beşiktaş. kimseler anlamasa da sevinmek için sevilmeyendir. ne büyüklük taslamaktır boş yere ne de sebepiz küçümsemek karşındakini.

    derimin altına işlemiş aşktır, beşiktaş.

    18 yese ne olur ?
    36 ...
  8. 2196.
  9. bu sene özellikle rakipleri baya çatırdatmaktadır, malum hepsi ağız ishali olmuş.
    var bir yara demek. kıskanmayın be oğlum, kıskanmayın. sizin stada da gelecek bir kere de olsa bu takım.

    (bkz: siyah ulan)
    13 ...
  10. 2197.
  11. fenerbahçe ve galatasaray taraftarını aynı cephede buluşturmayı başaran, büyük bir ihtimal ile seneye birleşmiş milletler barış elçisi seçilecek olan ve tuttuğum için gurur duyduğum takım.
    14 ...
  12. 2198.
  13. bu sene rolleri değiştirmiş takım, başlığı altına gelip saldıran kusan tiplerin çoğunun fenerli olması asla tesadüf değil, q7, ernst, gutili kadroyu seyredip zevk almalılar oysa.
    12 ...
  14. 2199.
  15. önümdeki direği görebilecek vizyonum varsa iddia ediyorum ki 2010/2011 sezonunu şampiyon tamamlayacak takımdır.

    tamamlayamazsa da sevinirim, beşiktaş taraftarı değilim zira. ama arkadaşım, sadece guti ya da q7 değil ki bu iş. adamların orta sahasında barış, ayhan yok abi. necip, ernst, hilbert, nihat, bobo... bunlar güzel adamlar hep.

    galatasaraylıyım. beşiktaş'ı kardeş kulüp falan da saymam mk, bana ne. ama ne yalan söyleyeyim, fenerbahçe ve galatasaray'ın yanında ezik kalıyordu lan. sadece derbilerde falan yeniyordu. ama şimdi sikertecek gibime geliyor. hadi bakalım.

    ha ayrıca bu takımın başına bu sezon gelen en güzel şey bernd schuster'dir.
    10 ...
  16. 2200.
  17. 2201.
  18. bu sene ne olursa olsun, taraftar ve takım olarak birlikte göğüs gerecek olan camiadır.
    taraftar yıllar sonra belkide işin teknik kısmına müdahele etti. isteye isteye, ısrar ede ede 3 tane adam getirtti beşiktaş'a.

    önce çarşı sabaha karşı kutlamalarında başladı "quaresma" tezahüratları, imza toplama siteleri ile devam etti. en son ligin son maçlarında "gelsin artık quaresma" dendi. aldılar, getirdiler.

    guti denildi, iddia edilen resimlerdeki kişi kadındır, bimba bose'dir, başkan kandırmasınlar seni istiyoruz bu adamı getirin dedi taraftar. stad "guti gelsin guti" diye inledi. aldılar, getirdiler.

    sıra geldi robinho'ya. önce quaresma'nın imza töreninde yankılandı ismi şeref bey'de. "ooo robinho" diye, sonra pankartlar açıldı uğruna, nöbetler tutuldu forza'da. onu da aldılar getirdiler.

    uzun lafı kısası, bu sene kimse "biz yaptık oldu" deyip bizi kenara itmedi. bu takımı el birliğiyle kurduk, karşılıklı etkileşimle kurduk. taraftara kulak verildi, herşeyden önce onların isteği göz önünde bulunduruldu.

    bundan gayri ne gelirse gelsin;
    başarı da hepimizindir,
    başarısızlıkta hepimizindir.

    göğüsümüzü gerdik bekliyoruz.
    5 ...
  19. 2202.
  20. bazılarının içine fena oturtmuş olan takım.

    --spoiler--
    hala robinho gibi yıldız bozuntularını alma hayali kuran.. (#9097103)
    --spoiler--

    hayal? geldi lan adam cicican.

    ayrıca inönü stadı kartal yuvası yetkilerinin söylediğine göre yeni sezon formaları 50 binin üzerininde satmış takımdır. muhtemelen robinho'nun gelişi ve kazanılacak başarılarla bu sayı ikiye, üçe katlanacaktır.
    4 ...
  21. 2203.
  22. quaresma guti gibi transferle * * bir sikim yapamayacak olan takımmış da şimdi de yıldız bozuntusu* robinho'nun peşinde olan sikindirikler topluluğuymuş.

    her inşaata topu kaçanın amelesi beşiktaş'lı mı arkadaş anlamadım ki...
    8 ...
  23. 2204.
  24. şayet robinho da gelirse isim değişikliğine gitmesi gereken takım.
    (bkz: dream team)
    7 ...
  25. 2205.
  26. robinho gibi futbolcuya çakma yıldız diyenlerin josico'yu omuzlarda taşıdığı günleri bu ülke unutmadığından beşiktaş adına sorun yok.

    rahat olun seyredin seyrettirin.
    7 ...
  27. 2206.
  28. her kim eline alsa, her kim kıçında bir şeyi hissetse, anında liverpool konusunu açıp, rencide etmek istediği klüptür beşiktaş.

    ezik, yemiş yarrağı anlatıyor:
    -beşiktaş, liverpool'dan 8 tane yedi...

    ezik, almış ağzına anlatıyor:
    -sahte yıldızlar aldı...

    ben beşiktaş çocuğuyum, feneri de neyleyim! diye başlayan güzel bir tezahürat vardır.
    9 ...
  29. 2207.
  30. 2208.
  31. bu seneki transferleri ile aklımı almış takım. allahtan raul'u alamadılar yoksa gider kombine alırdım. fanatik fenerbahçeliyim bu arada.
    4 ...
  32. 2209.
  33. 2210.
  34. medical park ile anlaşarak ileride yapacağı inönü stadına gider yapmakta olan asil kulübümüz zira o stadın ismininde medical park inönü stadı olacağı ve maliyetinin büyük bir kısmıda yine bu hastane ortaklığı tarafından karşılanacagı sık sık dile getirilen bir durum.
    5 ...
  35. 2211.
  36. "robinho transferini kaynak olmadan gerçekleştiremeyiz" diyen büyük(!) kulüp.
    3 ...
  37. 2212.
  38. yemek var, ağız yok takımı.

    edit: bir zamanlar
    2 ...
  39. 2213.
  40. (bkz: 21 ağustos 2010 beşiktaş ibb maçı/#9112130)

    renkli kuşlara bunu bile söyletecek kadar korkutmuş takımdır. korkmayın bu kadar arkadaşım.
    2 ...
  41. 2214.
  42. 2215.
  43. takımın hocası bay schuster bu akşam süper lig ile tanışmıştır, sen bobo, guti, necip, zapo gibi adamları keserde yerine kazma oğlu kazmaları koyarsan olacağı budur.

    (#9109904)
    3 ...
  44. 2216.
  45. her şey için erkendir. transfer dönemi devam ederken bu sonucun olması iyi bile olmuş olabilir. schuster bazı şeyleri daha rahat görebilir şu an.

    bu arada lig yeni başlıyor renkliler. sakin olun.
    2 ...
© 2026 uludağ sözlük