bu sene ne olursa olsun, taraftar ve takım olarak birlikte göğüs gerecek olan camiadır.
taraftar yıllar sonra belkide işin teknik kısmına müdahele etti. isteye isteye, ısrar ede ede 3 tane adam getirtti beşiktaş'a.
önce çarşı sabaha karşı kutlamalarında başladı "quaresma" tezahüratları, imza toplama siteleri ile devam etti. en son ligin son maçlarında "gelsin artık quaresma" dendi. aldılar, getirdiler.
guti denildi, iddia edilen resimlerdeki kişi kadındır, bimba bose'dir, başkan kandırmasınlar seni istiyoruz bu adamı getirin dedi taraftar. stad "guti gelsin guti" diye inledi. aldılar, getirdiler.
sıra geldi robinho'ya. önce quaresma'nın imza töreninde yankılandı ismi şeref bey'de. "ooo robinho" diye, sonra pankartlar açıldı uğruna, nöbetler tutuldu forza'da. onu da aldılar getirdiler.
uzun lafı kısası, bu sene kimse "biz yaptık oldu" deyip bizi kenara itmedi. bu takımı el birliğiyle kurduk, karşılıklı etkileşimle kurduk. taraftara kulak verildi, herşeyden önce onların isteği göz önünde bulunduruldu.
bundan gayri ne gelirse gelsin;
başarı da hepimizindir,
başarısızlıkta hepimizindir.