beşiktaş

entry19538 galeri ses2
    2199.
  1. önümdeki direği görebilecek vizyonum varsa iddia ediyorum ki 2010/2011 sezonunu şampiyon tamamlayacak takımdır.

    tamamlayamazsa da sevinirim, beşiktaş taraftarı değilim zira. ama arkadaşım, sadece guti ya da q7 değil ki bu iş. adamların orta sahasında barış, ayhan yok abi. necip, ernst, hilbert, nihat, bobo... bunlar güzel adamlar hep.

    galatasaraylıyım. beşiktaş'ı kardeş kulüp falan da saymam mk, bana ne. ama ne yalan söyleyeyim, fenerbahçe ve galatasaray'ın yanında ezik kalıyordu lan. sadece derbilerde falan yeniyordu. ama şimdi sikertecek gibime geliyor. hadi bakalım.

    ha ayrıca bu takımın başına bu sezon gelen en güzel şey bernd schuster'dir.
    10 ...