2010-2011 sezonuna bomba gibi girmiş takım. lakin henüz ciddi bir rakiple oynamamış olmaları bir handikap. dün akşam oynadıkları helsinki takımını ele alalım mesela. kaleye gitmekten aciz, 3 pas yapamayan sadece itiş-kakışa dayalı futbol mantığına sahip bir takım. böyle galibiyetler ve ayak dışıyla açılan ortalar halkımızı yanıltmasın. daha oynanmamış birçok zorlu maç var. ancak şimdilik zayıf takımlar karnesi pekiyi olan bir beşiktaş var, o kesin.