teknik direktörü schuster in oldukça gözü pek olduğu takım. "ferrari, nobre, delgado gibi adamlar benim sistemde oynayamıyor, oynayamaz. kanıt mı istiyorsunuz? alın ibb maçı" dercesine 3 puanı çöpe atıp yönetime transfer istiyorum mesajı verebilen bir hoca olduğunu gösterdi bugün. ilginç bir yıl olacak beşiktaş için.
sözlükteki renklilerin ayağı takılsada hakaret etsek diye bekledikleri takımımız, bernd schuster sağolsun bu isteğinizi kırmadı ve bobo-zapo-guti-necip gibi as oyuncuları kesip egonuza bayram yaptırdı, yine söylüyoruz;
arkasındayız ve şampiyonluk yürüyüşü daha yeni başladı.
kendi sahasındaki ilk maçını kaybetmiş takımdır. geçtiğimiz sezonlara bakarsak şampiyon takımlar kendi sahalarında en fazla 1 ya da 2 maç kaybediyorlar. beşiktaş daha ilk maçını kaybetti. düşünün daha fenerbahçe, galatasaray, bursaspor, trabzonspor'u ağırlayacak bu sahada. bu saydıklarımdan birisine de yenilmedi üstelik.
beşiktaş taraftarı biraz asabi gibi görünüyor. şampiyonluğun en önemli şartının istikrar olduğunu unutuyor. ligin kalitesi üzerindeki tek futbolcusu quaresma ama unutulmasın ki rakiplerinde de arda var, alex var. uyum ve istikrar olarak fenerbahçe'nin çok gerisinde bir takım. galatasaray da toparlanabilir ve şampiyonluk potasından bir anda uzaklaşabilir bu takım.
transferlerde ağzı açık bakanların şimdi balon patladı diye anlattıkları takımım. ulan bir bekleyin birader. daha ne gördünüz de patladı diyorsunuz beşiktaşıma. yapılan bir kaç taktik hatası var. onlara gereken önlemler alındıktan sonra döktürmeye kaldığı yerden devam edecek aşkımız.
filmin başında kurşunu kalbine yiyip ölen başrol oyuncusuna nazaran şanslı olandır. kurşun şimdilik sıyırıp geçmiştir. lakin o kurşun her zaman böyle sıyırıp geçmez. 2 bilemedin 3. sünde bir keskin nişancı işini bitirebilir. aman dikkat.
hafta içinde robinho'nun kadroya katılması ve holosko, delgado gibi naçizane arkadaşlarımızın inşaallah takımdan ayrılması ile daha bir iyi olacak takım.
adam robinho lan. bugün sahada olsa bizim ayağı tutukların kale önünde heba ettiği pozisyonların bir kaçtanesini hadi bilemedin ikisini kesin atardı.
ayrıca bugün hayırlı bir yenilgi yaşamış takımdır.
forza, haber1903 ve kulübe yakın kaynaklardan alınan haberlere göre delgado ciddi bir paraya al jazerra kulübüne satılmış olup, robinho perşembe gününe kadar inönü'ye getirilecektir, formanın arkasına ilk 2 maç birşey yazılmaması ise moil'in robinho'nun parası için karar çıkarmayı bugünlere bırakması,
gün itibari ile quaresma-robinho-guti-ernst-bobo-ferrari-zapo lu kadro bu ligin çok çok üzerinde, yeter ki schuster artık anlamsız hamleler yapıp 3 ünü birden kesmesin.
enininde sonunda guti ye kaptanlık pazubandı verilecek takımdır. dün geceki kadro*ya bakıp da beşiktaşımı yargılayanlar, iki maç sonra şakşakçılığını yapmasın bu takımın. tek yenilgide beşiktaş a çamur atıp kötüleyen/yuhalayan taraftarı (d)üzerim!
--spoiler--
tüm sorunların tek bir oyuncuyla çözüleceğini düşünen ahmak takımlar hastalığı.
--spoiler--
'futbolun şifreleri' adlı kitapta geçen bu sözün ne kadar doğru olduğunu son günlerde bizlere gösteren futbol takımı.
yepyeni bir oyun anlayışıyla futbol oynamaya çalışan ,messi de gelse sabredilmesi gereken takım. yıllar sonra büyük takım gibi oynamaktadır tekrardan. şampiyon olmasının veya herhangi bir maçı kazanmasının bir garantisi olmamakla birlikte, bundan sonra kendisinden çok daha düşük bütçeli takımlardan kendi sahasında baskı yiyip, ıkına sıkına alınmış galibiyetlere sevinmeyecektir. kadrosundaki 5-6 yetersiz oyuncunun yerine daha iyileri alınabilirse önümüzdeki 3-4 sene kulüp tarihinin en başarılı dönemi olabilir.