takımından ziyade istanbul un en güzel ilçelerinden biridir. boğaz kıyısında ve istanbul un hemen her yerinden ulaşılabilen bir ilçedir. (bkz: arnavutköy), (bkz: ortaköy), (bkz: bebek), (bkz: maçka) gibi semtleri mevcuttur. ayrıca mimar sinan, itü, galatasaray, yıldız teknik, boğaziçi, bahçeşehir gibi üniversitelerin kampüsleride bulunur.
türk basınında transferde adı geçenlerden bazıları;
--spoiler--
sidney govou
luca toni
raul
jozy altidore
emmanuel adebayor
mario balotelli
john carew
thierry henry
deco
volkan şen
sercan yıldırım
ozan i̇pek
robinho
mehmet aurelio
daniel guiza
sergio garcia
semih şentürk
milan baros
carlton cole
zlatan i̇brahimoviç
victor nsofor obinna
lucas podolski
christian eriksen
gabriel agbonlahor
darren bent
batuhan karadeniz
benjani mwaruwari
marlon harewood
louis saha
emile heskey
john utaka
miroslav klose
--spoiler-- http://www.haber1903.com/...15539-kimler-geldi-kimler
ilk renkleri kırmızı beyaz olan klüptür. balkan savaşının kaybdelişi ve askerlerimizin şehit düşmesinden sonra kırmızı renk yerine siyah renge geçen klüptür.
Normalde Türkiye Ligi'nde yıldızlar bekleneni veremez, uyum süreci falan diye bir sene kendimizi kandırırız, ondan sonra da geçeği itiraf ederiz, adam beklediğimiz gibi çıkmamıştır. Şu ana kadar Beşiktaş'ın yıldızları da epey iyi oynuyor, en büyük şampiyonluk adayı bence.
Büyük başarıların yıldızlarla geleceğini umarım bu yıl Galatasaray taraftarına hatırlatacaktır.Kendileri yıldız sandıkları Alves Jo ve Giovanni Dos Santos'la başarılı olamıyınca,Beşiktaş'ı daha lig başlamadan aynı kefeye koydular.
fenerbahçenin 6-7 yıl önce, galatasarayın 2-3 sene önce yaptığı bombardıman niteliğindeki transferlerle geriden gelen ama iddalı bir takıma dönüşen futbol takımı.
çok enteresan bir duruşu olan başkana sahip jimnastik kulübü. tükürdüğünü yalamakta herhangi bir beis görmemektedir.
çok enteresan bir duruşu olan taraftara sahip jimnastik kulübü. yıllardır, etmedikleri küfrü bırakmadıkları, kulübü borç batağına sokmuş, yıldırım demirören'i 34'lük guti ve overrated quaresma transferi ile affetmiş taraftara sahiptir.
son 10 yılda 2 şampiyonluğu bulunmasına rağmen fenerli girsler gibi vızzık vızzık ötmeyen,bağkurdan emekli carlos gelince başkanlarının götünü yalayan taraftarlar gibi taraftarlara sahip olmayan türkiyenin en asil takımıdır.
guti ve quaresma transferiyle dünyanın en iyi takımını haline gelmemiş aksine türkiye ligi'nde şampiyonluğun "kağıt üzerinde" en iddialı takımı haline gelmiştir.
ister beşiktaş'ın isterseniz kim olursa olsun karşısına barca'yı koyun çıkartmadan 5 atar.
guti, quaresma gibi dünyaca ünlü yıldızlarını kadroya katarak galatasaray seyircisi tarafından ''aa beşiktaşı görüyon mu geçen sezon bizim yaptığımız gibi yıldız oyuncu transfer etti ama başarılı olamayacaklar'' diye konuşturan takımım. evet guti vs dos santos - quaresma vs jo, keita, elano. guti de kim, quaresma da kim değil mi.
yıldız kelimesinin hakkını veren transferler yapan klüp.
lakin memlekette ikinci sınıf adamlara bile yıldız yıldız denilip durduğundan millet yıldız kavramını yemiş, yutmuş, unutmuş. nitekim galatasaray'lı sözlük yazarlarının geçen sene transfer ettikleri keita ve elano ile quaresma ve guti'yi bir tuttuklarını gördükten sonra "vah vah" demeden edemiyorum. onlar yıldız transfer etmiş kötü bitirmiş ligi, biz yıldız almışız demek kötü bitirecekmişiz. woeeh guti=elano, quaresma=keita karşılaştırmasını da duyduk ya, daha da birşey söylemeye gerek yok.
manchester city balotelli'yi transfer ettikten sonra robinho, adebayor, santa cruz üçlüsünden birisini getirmesi an meselesi olan takım. ekonomik olarak cruz'u tercih ederim ama illa yıldır deniyorsa adebayor'u isterim şahsen.
yıldırım demirören'in ilk kez iyi işler çıkardığı bu yıl çok iyi bir beyanatına şahit olan kulubümüz.
Değerli bir oyuncumuz Beşiktaş bir dünya kulübü, imrenerek bakılan kulüplerden farkı yok dedi. Doğru söyledi. Bu güç, Beşiktaşın gayrimenkulleriyle, tesisleriyle, binalarıyla değil, camiasıyla, taraftarlarıyla oldu. Avrupalı bir kulüp olacaksak, Avrupalı gibi düşünmeli, hareket etmeliyiz. Yani sponsorlarımıza destek olmalıyız. Önemli transferler, büyük hedefler sponsorlar sayesinde olur. Geçen gün stadımızla ilgili bir sponsorla anlaşmak üzereydik. Maç öncesi taraftarlarımızın kötü tezahüratı nedeniyle maalesef sponsorumuz kaçmak üzere. Sponsorumuz kaçabilir de, yurt dışından alacağımız sporcu da kaçtı. Çünkü sponsorumuzdan alacağımız para ile getirecektik. Eğer dünya kulübüysek o şekilde hareket etmeliyiz. Sponsorlarımıza sahip çıkmalıyız.`
q7 ve guti transferleri sonrası hem övülen hem de eleştirilen takımım, aşkım.
öncelikle kalitesiz yabancı transferine karşı olduğumu söyleyim.
transfer yapacaksan q7, guti gibi olmalı.bunlar 1. sınıf yıldız olduğundan kendi paralarını forma ve kombine satışından rahatlıkla çıkarırlar.
bu yönetimin müsrifliğini şiddetle eleştiren ben dahi bu ikiliye harcanan parayı çok az buluyorum.acaba tehditle mi getirdiler? diye düşünmüyorum değil.
gelelim diğer yabancılara; ernst, ferrari, bobo, sivok. bunlar da ortalamanın üstünde olduğundan takımda kalabilir.diğerleri yolcu edilmeli.
yerlilerden deli ibraam, toraman, nihat lider vasıflı önemli oyuncular.
ismail, ersan, rıdvan ve necip geleceği parlak gençler.
kalede sorun yok.
kalitesi düşük yerli ve yabancılar her sezon sonu, ortası 2şer 3er yollanmalı.
vay be 4 ay once boyle demisiz. icimize mi dogmus lan. ahaha. neler degisti be. besiktasim icin hersey yolunda gozukuyor. hadi kartalim sezonu sovla ac, ucur bizi. 2010-11 shusterla damgamizi vuracaz. herkse guti kollasin *