Ambleminde Türk Milli Takımı'nı temsil ettiği için AY-YILDIZ olan Kulüp. (16 Mayıs 1952 Türkiye-Yunanistan maçı)(Beşiktaş'tan başka, Karşıyaka Spor Kulübü'ne Kurtuluş mücadelesinde verdiği mücadeleden ötürü, Atatürk tarafından armasında AY-YILDIZ taşıma hakkı verilmiştir )
2010-2011 sezonunda çok iyi transferler yaptık, lakin yeterli değildir. orta sahası çok güçlü bir takım fark bize atabilir. illa ki çift ön libero sisteminde oynamalıdır. bir de anlamadığım konu şimdiden bizi şampiyon ilan ettiler. türkiye süper liginde öyle lig başlamadan şampiyon ilan edilen takımlar hep hüzünlü sona bitirmişlerdir. futbolcuların, taraftarların ve yönetimin yere sağlam basması lazım, yoksa erken havlu atma sendromu ile karşı karşıy kalırız.
az önce büyükanneme ve bana 1 yılı opsiyonlu 4 yıllık sözleşme teklif ettiler. Para çokmuş harcayacak yer arıyolarmış. Kabul etmedim tabi. Alternatifim robinho idi. Hadi bakalım.