beşiktaş

entry19538 galeri ses2
    1552.
  1. sampiyon olsak da olmasakta koklu degisiklikler lazim. en basta denizli birakmali. emeklilik vakti coktan geldi onun, gecen sene son mactan sonra abisini anlatirken dolan gozlerini asla unutmam. buyuk hoca ama besiktasi ileriyi tasiyacak kisi degil. basta nobre mali olmak uzere brezilyalilar gitmeli. bize alman disiplini ve fransiz teknigi lazim. brezilyalilarla olmuyor. sonra necip, ridvan, ismail, batuhan'in surekli oynatacak avrupadan kariyerli bir hoca sart. arsenal ornegi apacik ortada. varsin sampiyon olmayalim, ama ofansif karakterli futbol olsun, 3 atalim 4 yiyelim onemli degil yeterki futbol zevkimizin icine etmesinler. bursanin sampiyon olmasini bende istiyorum, cunku bu olay bircok tasi yerinden oynatacaktir. her ne kadar bize 8-0 gibi rezaleti yasatsada ertugrul sampiyonlugu hakediyor. nitekim hiddink'ten sonra milli takimin basina gececektir.

    tanim: ana baba kardes kadin sevgisi gibi, besiktas sevgisi de apayridir. tarif edilmez...
    4 ...