yavaş yavaş havası kaçmaya başlamış balon.
hilbert, delgado, tabata, fink, zapo, ferrari gibi 6 tane işe yaramaz yabancısı var.
yerli futbolcuları zaten rezalet.
ceramica kupasını kaybettiler. 1'de 0.
yaptığı transferlerle bir hayli büyütülen takım olduğunu düşündüğüm ama aynı zamanda da bu akşamki futboluyla fos çıkan takım olduğunu düşündüğüm.*
yıllar sona gelen edit: o yapılan transferler bugünlerde beşiktaş'ı bu hallere getirmiştir. gösterişi bir kenara bırakmazsanız mali kriz camianızdan eksik olmaz. Bu lafım o eski yöneticelere.
ligdeki sıralaması 3 oyuncuya bağlı olan futbol takımı.
edit: villarreal ile yapılan maçtan sonra biz bunu anladık ki yapılan yeni transferlerin oyundan alınmasından sonra beşiktaş'ın akıl almaz bir çöküşe geçmesi ligdeki sıralamasının 2-3 oyuncuya bağlı olması anlamına gelmektedir.
bu yıl taraftarlarımızın büyük beğenisini kazanan beyaz ve çubuklu formamızdan sonra uzun süre beklenen siyah formamız, 10 ağustos salı günü saat 10.00dan itibaren kartal yuvası mağazalarından satışa çıkacak.
transferin falan yalan olduğu bekleyiştir. sadece forma muhabbeti.
şu anki gelir-gider dengesiyle bile uefa avrupa ligi'ne katılamayacakken; tüpçü'nün cebinden para vererek lisans alabilmiştir.
gelin gelelim şu anda takımda tonla yabancı oyuncu var. bu sene alınanların* bile gönderilmeleri gündemde.
ve hâlâ durmadan robson de souza robinho diyorlar. lan manyak mısınız! sizin yüzünüzden 6+2+2 gibi bir hilkât garibesi sıçtı tff. yetinmiyor gene yabancı alıyorsunuz. ve daha bir maça bile çıkmadan roberto hilbert'i harcıyorsunuz. ödeyeceğiniz kol gibi tazminat da cabası.
lan aloooo!!! bilincinize sokayım. sıçtınız lan asırlık çınarın ağzına! bu ne saçmalık.
not: galatasaray taraftarıyım. ama gelin görün ki üzülüyorum beşiktaş'a. tüpçü, kulübü kendisine borçlandırarak gebe bırakıyor. üç yıl sonra uefa kuralları s.s. kuralına göre geliyor.
liverpool mağlubiyetini her defasından hatırlatarak dalga geçen eziklerin, transfer döneminde, ''o kadar para verilmez, yazıktır, kulüp borçlanıyor ayıptır'' diyerek, çekememezliklerini değişik şekilde dile getiren eziklerin, bok atmaya çalıştığı kulüptür.
2010-2011 sezonuna transfer şovu yaparak başlayan takım, kurdukları kadronun, bugüne dek türkiye lig'inin gördüğü en uçuk takım olduğu su götürmez bir gerçek, bunu herkes kabul edip gereğini yapmalı ve tebrik etmeli.