yıldız kelimesinin hakkını veren transferler yapan klüp.
lakin memlekette ikinci sınıf adamlara bile yıldız yıldız denilip durduğundan millet yıldız kavramını yemiş, yutmuş, unutmuş. nitekim galatasaray'lı sözlük yazarlarının geçen sene transfer ettikleri keita ve elano ile quaresma ve guti'yi bir tuttuklarını gördükten sonra "vah vah" demeden edemiyorum. onlar yıldız transfer etmiş kötü bitirmiş ligi, biz yıldız almışız demek kötü bitirecekmişiz. woeeh guti=elano, quaresma=keita karşılaştırmasını da duyduk ya, daha da birşey söylemeye gerek yok.