beşiktaş

entry19538 galeri ses2
    2140.
  1. q7 ve guti transferleri sonrası hem övülen hem de eleştirilen takımım, aşkım.

    öncelikle kalitesiz yabancı transferine karşı olduğumu söyleyim.

    transfer yapacaksan q7, guti gibi olmalı.bunlar 1. sınıf yıldız olduğundan kendi paralarını forma ve kombine satışından rahatlıkla çıkarırlar.

    bu yönetimin müsrifliğini şiddetle eleştiren ben dahi bu ikiliye harcanan parayı çok az buluyorum.acaba tehditle mi getirdiler? diye düşünmüyorum değil.

    gelelim diğer yabancılara; ernst, ferrari, bobo, sivok. bunlar da ortalamanın üstünde olduğundan takımda kalabilir.diğerleri yolcu edilmeli.

    yerlilerden deli ibraam, toraman, nihat lider vasıflı önemli oyuncular.

    ismail, ersan, rıdvan ve necip geleceği parlak gençler.

    kalede sorun yok.

    kalitesi düşük yerli ve yabancılar her sezon sonu, ortası 2şer 3er yollanmalı.

    2010/11 spor-toto süperlig başlasın artık.
    5 ...