3. büyük diye bir kavram uydurup bu kontenjana da kendini atan, ama her zaman iki büyüğün olduğu gerçeğinin farkında olduklarından sürekli tribünleri ile övünen, akılda trübün rekorları ile değil 8-0 ile kalan takım...
ard arda oynadığı maçlarda,
deplasmanda galatasaray ve cska sofia yı yenen,
dönüp gelip inönü de bursaspor u yenen,
ardından deplasmanda 10 kişi kalıp, guti ve q7 siz bir şekilde eskişehirspor a yenilince eleştirilen takımdır..
daha ne yapsındır..
hayatımın anlamıdır.diğerleri de takımları için beste söylerken "canım feda olsun sana" der ama bizimki gerçekten farklıdır.hani olunmaz doğulur derler ya öyledir beşiktaş ve beşiktaşlılık.anadoluda en sevilmeyen istanbul takımıdır.belki de istanbul takımı olması yetmiyormuş gibi bir de belli semtin takımı olmasından kaynaklanabilir.kolay mı yani bir semt takımının o ülkeyi şampiyonlar liginde temsil etmesi o kadar başarı kazanması.bazen öyle bir an gelir ki sizi hayatta teselli edecek tek şey olur.lan en azından beşiktaş var dersin.yine onunla doğmandan ötürü senin çocukluğunda herkes galatasaraylı olurken sen sana almanyalardaki halanın yolladığı galatasaray eşorfman takımını giymek istemez giydiğinde de "hani beşiktaşlıydın olm?" diyenlere lan almanyadan hediye geldi mecburiyetten giyiyoruz dersin.sene 2000 yani zatınız 9 yaşlarında o zaman.işte beşiktaşlı doğunur böyle bir şey.yani benim bir takım seçme şansım olmadı.futbolla çok içli dışlı bir aile olduğumuzdan samsunsporun ismini 5-6 yaşımdan beri bilirdim ismi de hoşuma gider ilgimi çekerdi çocukluk işte.ama sonradan her şey farklı boyut kazandı.şimdi düşünüyorum bu hafta hayatımda bir şey kaybettiysem o da eskişehir deplasmanıdır.işte böyle ilginç bir şeydir beşiktaş.
kasimpasa ayarinda bir takim olan cska sofya'yi, oyun kuramayip savunma yapamayan forvetsiz galatasaray'i, gectigimiz sezonun etkisinden kurtulamamis bir etkisiz bursaspor'u maglup eden ve kendini mükemmel kulüp zanneden, dünyanin belki de en cok sisirilmis takimi.
sezon basindaki düsüncelerimi degistirdiler, iyi ki de degistirdiler. galatasaray'in kardes takimi olmasi geyiginden de ben bir cimbomlu olarak sikilmaya basladim. fenerbahce ezeli rakibimizdir, aramizdaki rekabet bazen boklassa da her zaman güzeldir. bu takimlar gercekten büyük takimlardir ve her zaman da öyle kalacaklardir.
fakat besiktas? elle tutulur ne basarilari var arkadas? gecmislerine saygim var tamam da, kimse gelip bana besiktas büyük takimdir, hededir hödödür demesin. besiktas'in büyük takim olabilmesi icin daha 5 sampiyonluk almasi, avrupa kupalarinda söyle bi' en azindan ceyrek final görmesi lazim. bu avrupa ligi sezonunda ceyrek finale kadar gidebilirlerse mesela cok güzel olur onlar icin. tabi bu basariyi da tekrarlamak gerekiyor.
velhasil kelam, fazla abartilan sisirme bir takimdir. baskana bagli kulüplerdendir.
futbolcudan çok düz koşu bile yapamayacak insanlardan kurulu futbol takımı.
her şeye rağmen Quaresma miz, guti miz, ernst imiz, ve başımızda schuster gibi bir baba var. özellikle schuster iyi ki var ki bugüne kadar sikten futbol kadrosu yapılanmasını silip atiyor, 2.yari takıma gelecek isimler belli. bu adamlarin ölüleri bile götleri ile gol atar, orta yapar, asist verir..
ha bir de beşiktaş taraftari vardir. fatih tekkecilerdir bir çoğu.. gs, sofia, bursa maçlarından sonra hiç birisi fatih nerede ülenn, hedehödö demez de ilk yenilgi de schuster kim yeaa onun mına koim, adam mı o fatih i oynatmıyor triplerine girerler. ben de onlara siz schuster in sikini yeyin diyerek triplere girmek istiyorum..
Beşiktaş aşktır, tutkudur.. iyi bir yoldadır Şampiyonluğun ve uefa kupasının en büyük adayı idir.
çekemeyenler bilimum yerlerine anten taksınlar. zira bir gün olmasına rağmen bu noel esprileri alkolik esprileri sıkmaktan öte bayar nitelikte..
e bunlar da tabi haklı tabi. rüyalarında görebilecekleri dünya yıldızı 34 ünde geliyor ortaliği asist manyaği yapiyor, canını dişine takıp oynuyor. e ? sezon başinda ibne bu guti gutini dövdürüyor ekieki. de bir yere kadardı tabi. geçti artık yemiyor.. eleştirilecek bir yanı da kalmadı. efendim guti içiyor guti tatil için kart görüyor. guti nin şeyini yeyiniz efendim.
üzüldüğüm tek şey galatasaray ve fenerbahçe fenerbahçe gibi köklü iki kulübün taraftarlarının maalesef kulüplerine yakışmayacak kadar sıradan kahve insanı tadında eleştirmeleri...beyler ciddi ciddi soruyorum kaç yaşındasınız lan siz...
2010 2011 sezonunda sahaya çıkan 11 i değilde sakatlıklarından oluşan 11 sahaya çıksa açık ara farkla liderlik koltuğunda oturacak olan süper lig takımı.
Sezon başında inönü stadı'na isim reklamı olarak medical park ismini almayı taraftarların baskısıyla kabul etmediği için, medical park'ın ahı tutmuş olacak ki sakatlar kervanına dönmüş takım, takımım. *