beşiktaş

entry19538 galeri2133 ses2
    2992.
  1. 3. büyük diye bir kavram uydurup bu kontenjana da kendini atan, ama her zaman iki büyüğün olduğu gerçeğinin farkında olduklarından sürekli tribünleri ile övünen, akılda trübün rekorları ile değil 8-0 ile kalan takım...
    2 ...
  2. 2993.
  3. 2994.
  4. 2995.
  5. &feature=related
    2 ...
  6. 2996.
  7. http://this11.com/boards/1292018645221354.jpg
    ***

    edit: eksileyenleri görüyorum. es es alınca maçı sağlam zevke gelmişiz anlaşılan. iyi hadi bakalım keratalar sizi.
    11 ...
  8. 2997.
  9. 8-0lık mağlubiyetle adını avrupaya altın harflerle kazıyan göğsümüzü kabartan jimnastik klübü.

    not: galatasaraylıyım laaaan
    5 ...
  10. 2998.
  11. ard arda oynadığı maçlarda,
    deplasmanda galatasaray ve cska sofia yı yenen,
    dönüp gelip inönü de bursaspor u yenen,
    ardından deplasmanda 10 kişi kalıp, guti ve q7 siz bir şekilde eskişehirspor a yenilince eleştirilen takımdır..
    daha ne yapsındır..
    10 ...
  12. 2999.
  13. hayatımın anlamıdır.diğerleri de takımları için beste söylerken "canım feda olsun sana" der ama bizimki gerçekten farklıdır.hani olunmaz doğulur derler ya öyledir beşiktaş ve beşiktaşlılık.anadoluda en sevilmeyen istanbul takımıdır.belki de istanbul takımı olması yetmiyormuş gibi bir de belli semtin takımı olmasından kaynaklanabilir.kolay mı yani bir semt takımının o ülkeyi şampiyonlar liginde temsil etmesi o kadar başarı kazanması.bazen öyle bir an gelir ki sizi hayatta teselli edecek tek şey olur.lan en azından beşiktaş var dersin.yine onunla doğmandan ötürü senin çocukluğunda herkes galatasaraylı olurken sen sana almanyalardaki halanın yolladığı galatasaray eşorfman takımını giymek istemez giydiğinde de "hani beşiktaşlıydın olm?" diyenlere lan almanyadan hediye geldi mecburiyetten giyiyoruz dersin.sene 2000 yani zatınız 9 yaşlarında o zaman.işte beşiktaşlı doğunur böyle bir şey.yani benim bir takım seçme şansım olmadı.futbolla çok içli dışlı bir aile olduğumuzdan samsunsporun ismini 5-6 yaşımdan beri bilirdim ismi de hoşuma gider ilgimi çekerdi çocukluk işte.ama sonradan her şey farklı boyut kazandı.şimdi düşünüyorum bu hafta hayatımda bir şey kaybettiysem o da eskişehir deplasmanıdır.işte böyle ilginç bir şeydir beşiktaş.
    2 ...
  14. 3000.
  15. fenerbahçe ve galatasaray sırtına sikko bir bisküvi markası reklamı alırken; bu takım türk kızılay'ı reklamını almış.

    not: ben de galatasaraylı'yım.
    8 ...
  16. 3001.
  17. kasimpasa ayarinda bir takim olan cska sofya'yi, oyun kuramayip savunma yapamayan forvetsiz galatasaray'i, gectigimiz sezonun etkisinden kurtulamamis bir etkisiz bursaspor'u maglup eden ve kendini mükemmel kulüp zanneden, dünyanin belki de en cok sisirilmis takimi.

    sezon basindaki düsüncelerimi degistirdiler, iyi ki de degistirdiler. galatasaray'in kardes takimi olmasi geyiginden de ben bir cimbomlu olarak sikilmaya basladim. fenerbahce ezeli rakibimizdir, aramizdaki rekabet bazen boklassa da her zaman güzeldir. bu takimlar gercekten büyük takimlardir ve her zaman da öyle kalacaklardir.

    fakat besiktas? elle tutulur ne basarilari var arkadas? gecmislerine saygim var tamam da, kimse gelip bana besiktas büyük takimdir, hededir hödödür demesin. besiktas'in büyük takim olabilmesi icin daha 5 sampiyonluk almasi, avrupa kupalarinda söyle bi' en azindan ceyrek final görmesi lazim. bu avrupa ligi sezonunda ceyrek finale kadar gidebilirlerse mesela cok güzel olur onlar icin. tabi bu basariyi da tekrarlamak gerekiyor.

    velhasil kelam, fazla abartilan sisirme bir takimdir. baskana bagli kulüplerdendir.
    3 ...
  18. 3002.
  19. 3003.
  20. futbolcudan çok düz koşu bile yapamayacak insanlardan kurulu futbol takımı.

    her şeye rağmen Quaresma miz, guti miz, ernst imiz, ve başımızda schuster gibi bir baba var. özellikle schuster iyi ki var ki bugüne kadar sikten futbol kadrosu yapılanmasını silip atiyor, 2.yari takıma gelecek isimler belli. bu adamlarin ölüleri bile götleri ile gol atar, orta yapar, asist verir..

    ha bir de beşiktaş taraftari vardir. fatih tekkecilerdir bir çoğu.. gs, sofia, bursa maçlarından sonra hiç birisi fatih nerede ülenn, hedehödö demez de ilk yenilgi de schuster kim yeaa onun mına koim, adam mı o fatih i oynatmıyor triplerine girerler. ben de onlara siz schuster in sikini yeyin diyerek triplere girmek istiyorum..

    Beşiktaş aşktır, tutkudur.. iyi bir yoldadır Şampiyonluğun ve uefa kupasının en büyük adayı idir.

    çekemeyenler bilimum yerlerine anten taksınlar. zira bir gün olmasına rağmen bu noel esprileri alkolik esprileri sıkmaktan öte bayar nitelikte..

    e bunlar da tabi haklı tabi. rüyalarında görebilecekleri dünya yıldızı 34 ünde geliyor ortaliği asist manyaği yapiyor, canını dişine takıp oynuyor. e ? sezon başinda ibne bu guti gutini dövdürüyor ekieki. de bir yere kadardı tabi. geçti artık yemiyor.. eleştirilecek bir yanı da kalmadı. efendim guti içiyor guti tatil için kart görüyor. guti nin şeyini yeyiniz efendim.
    5 ...
  21. 3004.
  22. çok fazla sayıda sakatı var ve birileri oturup neden böyle oluyor diye sormuyor, son 2 sakat ise kadronun 15 e düştüğünün acı göstergesi;

    (bkz: filip holosko)
    (bkz: necip uysal)
    2 ...
  23. 3005.
  24. komple çürüğe çıkmış takımdır. 11 sakat ne demek ya.
    3 ...
  25. 3006.
  26. üzüldüğüm tek şey galatasaray ve fenerbahçe fenerbahçe gibi köklü iki kulübün taraftarlarının maalesef kulüplerine yakışmayacak kadar sıradan kahve insanı tadında eleştirmeleri...beyler ciddi ciddi soruyorum kaç yaşındasınız lan siz...

    not:beşiktaşlıyım...
    4 ...
  27. 3007.
  28. sakatlardan 11 çıkarabilen takım.öyle direk takım içinden 11 futbolcuda değil mevkilerine göre. şampiyonluğa oynayacak derecede hemde.

    rüştü

    rıdvan
    sivok
    ferrari
    ekrem

    necip
    q7
    holosko
    onur

    nihat
    bobo

    gördüğünüz gibi sol bekte sıkıntı var.acil ibo veya ismailin sakatlanması lazım yoksa bu onbir zayıf kalır.
    4 ...
  29. 3008.
  30. yarın trabzonspor'un kazanması halinde liderle arasındaki puan farkı 12'ye çıkacak takım. bu sene de gitti demektir bu.

    (bkz: guti kurtaramadı)
    2 ...
  31. 3009.
  32. şampiyonluk gitse de sekiz gol de yese hep sevilecek takımdır.
    2 ...
  33. 3010.
  34. 3011.
  35. hala 8-0 diyenler ile eksi averajda "ama bizim uefa kupamız var" diyebilenler eştir aynı kafa yapısına sahiptir.
    5 ...
  36. 3012.
  37. 3013.
  38. 2010 2011 sezonunda sahaya çıkan 11 i değilde sakatlıklarından oluşan 11 sahaya çıksa açık ara farkla liderlik koltuğunda oturacak olan süper lig takımı.
    3 ...
  39. 3014.
  40. bursa maçında başına bira şişesi gelip de 26 dikiş atılan kardeşimizin de dediği gibi ;
    -herşeyin bittiği yerde beşiktaş başlar

    umudun adıdır beşiktaş.
    3 ...
  41. 3015.
  42. Sezon başında inönü stadı'na isim reklamı olarak medical park ismini almayı taraftarların baskısıyla kabul etmediği için, medical park'ın ahı tutmuş olacak ki sakatlar kervanına dönmüş takım, takımım. *
    4 ...
  43. 3016.
© 2026 uludağ sözlük