beşiktaş

entry19538 galeri ses2
    3006.
  1. üzüldüğüm tek şey galatasaray ve fenerbahçe fenerbahçe gibi köklü iki kulübün taraftarlarının maalesef kulüplerine yakışmayacak kadar sıradan kahve insanı tadında eleştirmeleri...beyler ciddi ciddi soruyorum kaç yaşındasınız lan siz...

    not:beşiktaşlıyım...
    4 ...