kasimpasa ayarinda bir takim olan cska sofya'yi, oyun kuramayip savunma yapamayan forvetsiz galatasaray'i, gectigimiz sezonun etkisinden kurtulamamis bir etkisiz bursaspor'u maglup eden ve kendini mükemmel kulüp zanneden, dünyanin belki de en cok sisirilmis takimi.
sezon basindaki düsüncelerimi degistirdiler, iyi ki de degistirdiler. galatasaray'in kardes takimi olmasi geyiginden de ben bir cimbomlu olarak sikilmaya basladim. fenerbahce ezeli rakibimizdir, aramizdaki rekabet bazen boklassa da her zaman güzeldir. bu takimlar gercekten büyük takimlardir ve her zaman da öyle kalacaklardir.
fakat besiktas? elle tutulur ne basarilari var arkadas? gecmislerine saygim var tamam da, kimse gelip bana besiktas büyük takimdir, hededir hödödür demesin. besiktas'in büyük takim olabilmesi icin daha 5 sampiyonluk almasi, avrupa kupalarinda söyle bi' en azindan ceyrek final görmesi lazim. bu avrupa ligi sezonunda ceyrek finale kadar gidebilirlerse mesela cok güzel olur onlar icin. tabi bu basariyi da tekrarlamak gerekiyor.
velhasil kelam, fazla abartilan sisirme bir takimdir. baskana bagli kulüplerdendir.