beşiktaş

entry19538 galeri ses2
    2999.
  1. hayatımın anlamıdır.diğerleri de takımları için beste söylerken "canım feda olsun sana" der ama bizimki gerçekten farklıdır.hani olunmaz doğulur derler ya öyledir beşiktaş ve beşiktaşlılık.anadoluda en sevilmeyen istanbul takımıdır.belki de istanbul takımı olması yetmiyormuş gibi bir de belli semtin takımı olmasından kaynaklanabilir.kolay mı yani bir semt takımının o ülkeyi şampiyonlar liginde temsil etmesi o kadar başarı kazanması.bazen öyle bir an gelir ki sizi hayatta teselli edecek tek şey olur.lan en azından beşiktaş var dersin.yine onunla doğmandan ötürü senin çocukluğunda herkes galatasaraylı olurken sen sana almanyalardaki halanın yolladığı galatasaray eşorfman takımını giymek istemez giydiğinde de "hani beşiktaşlıydın olm?" diyenlere lan almanyadan hediye geldi mecburiyetten giyiyoruz dersin.sene 2000 yani zatınız 9 yaşlarında o zaman.işte beşiktaşlı doğunur böyle bir şey.yani benim bir takım seçme şansım olmadı.futbolla çok içli dışlı bir aile olduğumuzdan samsunsporun ismini 5-6 yaşımdan beri bilirdim ismi de hoşuma gider ilgimi çekerdi çocukluk işte.ama sonradan her şey farklı boyut kazandı.şimdi düşünüyorum bu hafta hayatımda bir şey kaybettiysem o da eskişehir deplasmanıdır.işte böyle ilginç bir şeydir beşiktaş.
    2 ...