söylenen transferler doğruysa iki tane çok iyi adam almış ezeli rakiptir.
(bkz: hugo almeida)
(bkz: simao sabrosa)
helal olsun diyorum.
umuyorum ki bizimkiler de bir defans göbeğine bir de orta alana iyi bir adam alırlar.
güçlü bir kadrosu olan takımım.
quaresma, guti, simao, almeida, ernst, sivok, bobo, fernandes... ah bir de delgado kalaydı...
şimdi tek ihtiyacımız olan sabır. schuster'in oturtmak istediği mantaliteye saygı duyup sabretmeliyiz.
çünkü biliyorum; özellikle de bu transferlerden sonra 2 maç kaybedince bizim futbol dahileri schuster istifa demeye başlayacaklar. allah rızası için sussunlar. schuster 3 sene bu takımda kalırsa ne olacağından eminim çünkü ben. bu adam farklı birşeyler yapacak.
muhtemelen bobo yu gözden çıkarmıştır. sezon sonu yollanması büyük ihtimal. almeida da onun yerine geçecektir. bu da demektir ki beşiktaş sezon sonu manyak bir forvet daha transfer edecektir. bir ihtimal var, o da adebayor mu dersin ?
devre arasında sivok'un ve diğer sakatların iyileşmesi, simao, fernandes, almeida'nın takıma katılmasıyla inanılmaz bir kadro derinliğine sahip olacak takım. fink ve ferrari'nin gidişi yüzde yüz artık. zapotocny de gidecek gibi gözüküyor. tabata ve holosko'dan birisi de ya gidecek ya dondurulacak. fatih ve yusuf da kesin gidiyor. kadronun şöyle olması bekleniyor;
rüştü reçber
hakan arıkan
cenk gönen
ibrahim toraman
ersan adem gülüm
ibrahim üzülmez
rıdvan şimşek
erhan güven
ismail köybaşı
tomas zapotocny -gidebilir-
tomas sivok
manuel fernandes
roberto hilbert
simao sabrosa
jose maria gutierrez hernandez
rodrigo barbosa tabata -gidebilir-
ricardo andrade quaresma bernardo
fabian ernst
mehmet aurelio
necip uysal
ekrem dağ
nihat kahveci
mert nobre
deivson rogerio da silva
hugo almeida
filip holosko -gidebilir-
kale: rüştü, cenk, hakan.
sağ bek: ekram, rıdvan, toraman, erhan, hilbert.
sol bek: üzülmez, ismail, ekrem.
göbek: sivok, ersan, toraman, zapo, erhan
defansif orta saha: ernst, fernandes, aurelio, necip, sivok.
sağ açık: hilbert, quaresma, nihat, holosko, ekrem, simao.
sol açık: hilbert, quaresma, nihat, holosko, ekrem, ismail, simao.
ofansif orta saha: tabata, fernandes, guti, nihat.
forvet: bobo, nobre, almeida, nihat, holosko.
bu takım hakkında kesin olarak bildiğim tek şey var ; başkanları para sıçıyor.
bizim (galatasaray) yönetimde hala tık yok. oysa bizim durum beşiktaşınkinden daha vahim.
manuel fernandes, simao sabrosa ve hugo almeida takviyeleri sonrasında, UEFA Avrupa Ligi'nin en büyük şampiyonluk favorileri arasına giren, muhteşem takım.
fernandes isimli bir bombayı daha kadrosuna katan jimlastik kulübü. abartmayın kankuliler diatta higuain gibi birşey çıkacak bu adam da. ama bu orta sahaymış heralde. o zaman maldarasanu diyelim.
devre arası ya da sezon sonu, bu dönemki gibi transfer politikası uygularsa, seneye güzel maçlar çıkaracağına inandığım takım. tabi bunun uygulanmasında galatasaray'ın çok yardımı olacaktır.
ülkemizde brezilyalı istilasının ardından içerisinde küçük bir portekiz kuran takım. portekiz denince de akla rui costa gelir. sahi hala galatasaray'ın gündeminde mi o?