abartıldığı kadar iyi olmayan takımdır. türkiye'nin açık ara en iyisi falan da değildir. 35 yaşındaki adamları alıp oynatıyorsanız ilk haftaların iyi geçmesi normal ancak beşiktaş'ın ne durumda olduğu 14. haftadaki galatasaray maçı ile belli olacaktır. yanlış anlaşılmasın kötü takım demiyorum, ancak geçen senenin başındaki galatasaray'ı da hatırlıyoruz.