beşiktaş

entry19538 galeri ses2
    2578.
  1. robinho gelmedi diye kötülenen takım değildir, taraftarlarının eksiklerini görmek istemedği, götü kalkmış takımdır. zamanında yine gerçekleri göremediler, robinho konusunda söyledikleriyle rezil oldular.

    bakınız efendim, bir futbol taraftarı değil, seyircisi olarak beşiktaş hakkında rahatlıkla söylenebilecek olay şudur, beşiktaş şimdiye kadar lige çok iyi başlamış, canavar gibi gitmektedir, buna söylenecek söz yok. ancak hücum hattı yeni olan bu takımın ne hale geleceğini görmek için, nasıl durumda olduğunu anlamak için sezonun ortalarına gelinmesi ve öyle yorum yapılması gerekmektedir. ha deniyorsa ki biz futbolu seyretmeyiz, malız, gerizekalıyız, takım maç kazanıyorsa kral deriz, 2 harekete adamların ağzına düşeriz, 2 tane transfere takımı satın alan başkanımızı eleştirmekten vazgeçeriz, o zaman söylenecek fazla bir söz yok. ancak kimse, tekrar ediyorum kimse, türkiye ligindeki herhangi bir takımın diğerlerinden çok üstün olduğunu iddia edemez.

    her ne kadar beşiktaşlılar kabul etmese de geçen sezonun galatasaray'ı baros sakatlanana kadar mükemmel futbol oynuyordu. ha diyorsanız ki yukarıdaki gibi, biz malız, gerizekalıyız, o zaman kötü oynuyor deyin, meczupa lafımız olmaz, olamaz. ancak hayal dünyasında yaşamamak lazım. beşiktaş'ın şuanki kadrosu oldukça iyi ama lig artık 96 senesindeki lig değil. fenerbahçe'ye bakıyorsunuz, kadrosunda stoch var, alex var, niang var, ki barosla beraber türkiye'nin en iyi forveti, emre var, lugano var, kalecileri volkan demirel, adamlarda gökhan gönül var ki türkiye'de kendiyle bırakın yarıştırmayı, yarıştırmaya yaklaşacak adam yok. galatasaray'a baksan beşiktaş'ı geçecek hücum hattına sahip, misimovic, elano, baros, kewell, arda. bursa desen başka dünya adamlar 5te 5 gidiyor, trabzon desen ayakları titremese liverpool'u eleyecekti.

    netice olarak galatasaray ve fenerbahçe'nin formsuzluğu beşiktaşlıları yanıltmakta. bu 2 takımın form tutması durumunda kimse çıkıp da "kadromuz mükemmel, kadromuz türkiye'nin 50 gömlek üstünde" diyemez. zaten ibrahim üzülmez'i sağ bek oynatmış bir takımın bunları söylemeye de hakkı yok ya, neyse.

    demirören bu transferleri yapmasa çok sıkıntılı geçecekti bu sezon, transferi yaptı 2 senesini kurtardı en az. bu futbol taraftarlarının cahilliği kesinlikle üzerinde durulması gereken bir konu kesinlikle.

    o değil de quaresma ne hareket yaptı ha bu maç, durun şunu facebooktan paylaşayım.
    4 ...