roberto hilbert'i bu akşam sağ kanada çekecek ekip ayrıca derneğe ait borsadaki hisselerin % 5 ini satıp 24 milyon tllik bir gelir yaratma kararı almış.
quaresma gelmeden önce 4 tl olan hisselerin şimdi 12,4 olmasına istinaden mantıklı bir ticari hamle.
bu istekli oyununu sürdürmesi ve fatih tekke ve guti'nin de tekrar 11 de oynamaya başlaması ile silip süpürecek takımdır ligin en çok topla oynayan takımı avrupa'da da farkını ortaya koyacaktır.
antalyaspor maçının sonunda birsahne var ki,90dakika maçı forse eden takımın belkide en kötü 2 ismini ipten alan bobo'nun golünden sonra gözleridoldurmuştur;
bugün takım ve teknik heyet olarak schuster'in verdiği yemekte buluşan takım.
hocanın bu ince düşüncesini mi kutlarsın, yıllardır bir nevi dışlanan malzemeci, tercüman kardeşlerimizinde o yemekte futbolcularla aynı şekilde ilgi görmesine mi sevinirsin, herkesin yüzündeki mutluluğa mı sevinirsin belli değil.
bu sene türkiye cumhuriyeti'nin futbol babında ülke puanı yükünü çeken başarılı futbol takımı, tüm türkiye'nin kalbinin yarın akşam kendisi ile olacağı yadsınamaz, başarılar.
avusturya deplasmanında rapid wien le karşılaşacak beşiktaş, 2 gün + 23 saat sonra trabzon deplasmanında boy gösterecektir. başarılar diliyorum beşiktaşıma...
her ne kadar adnan polat şampiyonluk yarışında sadece fenerbahçe yi rakip olarak görsede şahsıma göre şampiyonluk yarışında bursaspor un yegane rakibi beşiktaş olacaktır ve şampiyonluk düğümünü bu iki takımın aralarında oynayacakları maçların sonuçları belirleyecektir.
artık tecrübeli bir takım olduğunu göstermiştir. rapid wien deplasmanında 1-2 önde ve +4 dakikalık uzatmada top sürekli beşiktaşımızın ayağındaydı. tecrübeli futbolcularıyla çıktığı bu yolda başarılar diliyorum kartalıma...
quaresma ve guti'nin ayrı bir hava kattığı tabii ki su götürmez ama şu maçta da çok bariz belli oldu ki en önemli transfer schuster. bu takım pas yapmaya başladı.