bu akşam rapid wien karşısında oynadığı futbolla bütün türkiyenin ve gubetçi türklerin göğsünü kabartmışlardır. bir galatasaraylı olarak gurur duydum beşiktaşla.
holosko bencil oynamasaydı da farklı kazanıp beşiktaş adını daha da geniş kitlelere duyursaydık daha güzel olurdu lakin böylesi de fevkalade güzel.hep böyle devam ederler inşallah.