ekran başında izlemesi daha zevkli olan talk-showdur. keza stüdyoda program 2-3 dakikada bir reklam arası veriyo gibi gelmektedir.
ayrıca buradan seslenmek istiyorum; beyaz program başlamadan seyirciye yaptığın konuşmayı artık değiştir! ezberledim!
--spoiler--
arkadaşlar hoşgeldiniz,şimdi program esnasında kamera hep bizi çekiyo sanıyosunuz ya hah işte o öyle olmuyo. biz konuşurken sizi de çekiyo kamera ve o minderde oturmaktan dolayı oluşan popo acısını olabildiğince gizleyin, yanınızdaki arkadaş altına felan yaparsa telaş yapmayın stüdyo eğimli şurdan akar gider herkes minderini kaldırsın geçince geri otursun bla bla bla
--spoiler--
Bu akşam spor spikeri ve yarışma programı sunucusu Ertem Şener, Leyla ile Mecnun dizisi oyuncularından Zeynep Çamcı, Serkan Keskin ve Hande Yener konuk.
Bunun dışında makası ile harikalar yaratıyor diye Beyaz'ın lanse ettiği Adam Saaks diye biri çıktı. Ama adam makasıyla Alexandra adlı modelin elbisesini keserken kimse ona bakmıyordu. Çünkü Alexandra taştı, taş. Özellikle kameranın makası ustaca kullanıldığını göstermek için zoom yaptığı anlarda eminim kimse makasa bakmıyordu. Aynı anda ekranın yarısını Alexandra'nın göğüsleri dolduruyordu.
Hala ısrarla var olan tolkşov. Rifle iken izliyordum, gülüyordum sanırım en son da o zamanlar düzenli izledim, sonra ara ara açtığımda şöyle bir baktım geçtim. Bundan 10 sene önce "poofff baydı artık bu yeaa" diyordum, şimdi birşey demiyorum bile. Bu sene ilk defa Yalan Dünya'dan sonra denk geldim. Giriş jeneriğini beğendim, stomp apartması ama olsun, kendine göre yorumlamış.
Hala izlendiğine göre başarılı bir program diyebiliriz. Bir de ben hiç izlemesem de bitmesini de istemediğimdir, zira bu program bir şekilde geçmişimle bağ kuruyor. Lost'daki bir nevi the constant. Israrla olmaya devam etsin.
tatlı sevecen çocuk gibi bir kızımız var şu an konukları arasında kızın adını unuttum bi saattir söylesinler diye bekliyorum demediler recep ivedikte oynadı hani o işte heh acayip bişi ya.
programa hazırlanmak skeç yapmak değildir. oraya getirmişsin serkan keskin gibi bir oyuncu, sorduğun soruya bak bir de: "rolünüze kendinizden bir şeyler katıyor musunuz?" e heralde katıcak kendinden bir şeyler. katmaması elinde mi ki... aynı rolü serkan keskin başka oynar, bir başkası başka oynar. demek ki neymiş, oyuncular rollerine kendilerinden bir şeyler katıyorlarmış. bir de "doğaçlama yapıyor musunuz?" sorusu var ki; akıllara ziyan. ben onların yerinde olsam hiç çıkmam böyle anlamsız televizyon programlarına.
beyaz show malesef artık talk show formatından çıkmış ve başka misyonlar üstlenmiştir. her yeni film çekeni, her albüm çıkaranı, her dizi başladığında dizi oyuncularını programa çıkartan tanıtım ve reklam amaçlı bir programa dönmüştür. muhabbet sıfır, nitelikli espiri sıfır, müzik banttan (sakın hande yener canlı söyledi demeyin, iğrenç ötesiydi), zırt pırt reklam... maziyi mumla aratmaktadır. artık cuma geceleri tarafımdan iple çekilmemektedir.
Uzun zamandan sonra bugün keyifle izlediğim program..Konuk olarak ego'ları görmeye alışmıştık ki yalan dünya'nın 4 genç yetenekli ve her türlü övgüyü hakeden içten oyuncusu bugün bunu değiştirdi.Hala reklam olayında sıkıntı var o kadar çok reklam var ki aralar dolmuyor ona rağmen bugün betül demir haricinde herşey güzeldi..
bu programa yabancı mankenler vs. katılınca yemin ederim başkalarının yerine utandığımdan izleyemiyorum arkadaş. ne kadar cıvık bir stüdyo seyircisi var. seçerek mi koyuyorlar anlamıyorum. kadın merhaba dedi diye alkış kıyamet... bu kadar mı düştük? neyse sustum.
bu arada tanım: artık gözümde "en" cıvık programdır.