ekran başında izlemesi daha zevkli olan talk-showdur. keza stüdyoda program 2-3 dakikada bir reklam arası veriyo gibi gelmektedir.
ayrıca buradan seslenmek istiyorum; beyaz program başlamadan seyirciye yaptığın konuşmayı artık değiştir! ezberledim!
--spoiler--
arkadaşlar hoşgeldiniz,şimdi program esnasında kamera hep bizi çekiyo sanıyosunuz ya hah işte o öyle olmuyo. biz konuşurken sizi de çekiyo kamera ve o minderde oturmaktan dolayı oluşan popo acısını olabildiğince gizleyin, yanınızdaki arkadaş altına felan yaparsa telaş yapmayın stüdyo eğimli şurdan akar gider herkes minderini kaldırsın geçince geri otursun bla bla bla
--spoiler--