beyaz show

entry2206 galeri
    1360.
  1. Hala ısrarla var olan tolkşov. Rifle iken izliyordum, gülüyordum sanırım en son da o zamanlar düzenli izledim, sonra ara ara açtığımda şöyle bir baktım geçtim. Bundan 10 sene önce "poofff baydı artık bu yeaa" diyordum, şimdi birşey demiyorum bile. Bu sene ilk defa Yalan Dünya'dan sonra denk geldim. Giriş jeneriğini beğendim, stomp apartması ama olsun, kendine göre yorumlamış.

    Hala izlendiğine göre başarılı bir program diyebiliriz. Bir de ben hiç izlemesem de bitmesini de istemediğimdir, zira bu program bir şekilde geçmişimle bağ kuruyor. Lost'daki bir nevi the constant. Israrla olmaya devam etsin.
    0 ...