şu an bülent ersoyun bağlanıp nevi azarladığı program. stüdyoda müthiş bir gerginlik vardı az önce, şimdi gönlünü almaya çalışıyor ama nev bozuldu, belli.
olay olay bülent ersoy bağlandı canlı yayına biran ata demirer kafa buluyor dedim ama yok ata oturuyo koltukta zaten bu kadar tarihi müzik bilgiside onda yoktur sanıyorum-ne kadar konservatuar bitirmiş olsada.
kanal d'de yayınlanan bir talk show programı. espri ve müzik anlamında insanı biraz doyuruyor ( dönüp dolaşıp aynı esprileri yapsa da). seviyorum kendisini ama ne bileyim, yine de ukala okan kadar doyurmuyor insanı.
artık beyaz ın gelen yabancı konuğa asılmasının yüz yolu haline dönüşmüş programdır. bir iki kez komikti de her hafta, hatta arka arkaya haftalarda da aynı şeyin yapılmaı baymıştır.
marilyn manson a aşık olduğu için beyaz a onu getirmesi için yalvaran bir telefon konuğu var. işin ilginç yanı beyaz kemküm edince, "yaa tamam çalışır kendi paramla gider görürüm" oldu. artık nasıl bir kafası varsa ve neyin tribini atıyorsa...
kıvanç kasabalı ve sedef avcı çiftine söylediği sözle dün akşam gülmekten öldürmüştür efendim.
--spoiler--
beyaz:çok sessizsiniz sedef de sessiz kıvanç da öyle
kıvanç kasabalı:ya ekran da öyle görünüyoruz evet
beyaz:evde kendi aranız da hiç konuşuyor musunuz?
--spoiler--
Artik asiri derecede sikmaya baslamis program olmali. yaklasik 3 senedir zerre bakmiyorum. izleyecek hicbir sey olmasa dahi. beyaz olayini bitireli baya oldu.
bu geceki programda beyaz'ın mikrofon karşılaştırmasıyla kahkahalara boğuldum "bizim ki hem daha kısa hem daha ince"
eser bir türlü trend topic olamadı, gökhan keser çok heyecanlıydı adam ilk defa canlı yayında canlı performans sergiledi.
sıla zaten süperdi sırf onun için programın her dakikasını izledim. beyaz, buse terim için babasının kızı olarak değil modacı kimliğiyle konuk ediyoruz dese de fatih terim lafı çok geçti.
hande yener şarkısına başlayacaktır, şarkının girişinde yerde dansçılarıyla kıvrım kıvrım kıvrılırken, annemden yorum gelir :
'' bok içinde kurt gibi, ne yapıyor onlar?''
hande yener'in leydi gaga çakması olarak karşımıza çıktığı program.
o ne kostümdür ya direkt aşırsaydın kadının kostümlerini. yuh be.
ayrıca sürekli detone. "my baby" dedi yardı bu arada dj'e ha. ahahahahah.
kusura bakmasın da o kadar detone ki kanalı değiştiriyorum. kulak diye bi şey var bizde de .. bu gürültüyü dinlemek zorunda değiliz.