Eniştemin babasının adını bile bilmem hiç de böyle birinin varlığını düşünmemiştim, adam eniştesinin babasının çalıştığı semti biliyor bir de bunun üzerine entry yazıyor bizi bilgilendiriyor.
kendisini sever sürekli açık oylar ve favlardım, takip ettiğim 3-4 yazardan biri...idi.
hakkımda durup dururken hakaret dolu aşağılık entry girdi. niye böyle yaptı bilmiyorum?
sanırım otistik ve zihinsel engelli olduğu için böyle yaptı. biraz önce takipten çıkardım ve donuza attım.
biraz önce bir takipçi daha kaybetti.
pis bıyıklı gay yazardır.
--spoiler--
o entryi aylar önce atmıştım ve o ara kötü entryler giriyordunuz. artık öyle entryler girmiyorsunuz ki. otistik ve zihinsel engelli olmamla alakası yok. aylar önce girdiğim entryi yeni mi gördün? hakaret dolu aşağılayıcı entry girmedim ben bir kere! olanı söyledim. bir de yalan atıyor sürekli favlardım diye. en son ne zaman favlamıştın acaba?
edit: günü 8 olunca bugün attım sanmış ama mayıs'ın 8'inde atmıştım.
entry de şu; bu aralar biraz terbiyeyi aşan entryler giriyor sanırım. aa yalatmayı falan düşünüyor.
--spoiler--
mayıs ayında girmiş olman neyi değiştirir ki? sonuçta girmişsin. seninle hiçbir ilgisi olmayan bir konu. o ara kötü entry giriyormuş muşum. sen mi bana terbiye vereceksin, uludağ sözlükte, bu leş ortamda beni mi buldun terbiye verecek?
sg. aa kadar yolun var. pis bıyık.
--spoiler--
mayıs ayında girmiş olman neyi değiştirir ki? sonuçta girmişsin. seninle hiçbir ilgisi olmayan bir konu. o ara kötü entry giriyormuş muşum. sen mi bana terbiye vereceksin, uludağ sözlükte, bu leş ortamda beni mi buldun terbiye verecek?
sg. aa kadar yolun var. pis bıyık.
--spoiler--
bir kere sana özür dileyende kabahat. sana özür falan dilemiyorum. mayıs ayında girmiş olmam o zaman kötü entry girmenle alakalı. ben de seni takipten çıkıyorum o zaman. aa kadar yolun var senin de. bir de ben aa kelimesiyle am kelimesini kastetmiştim ilk. ayıp olmasın diye aa yazdım sen başka bir şey anlamışsın. pis bıyığımdan da memnunum. zaten seni takip etmiyormuşum.
kötü entrymi sildim. bir daha kısaltma kullanmayayım. yanlış anlaşılabilir. daha önce amlı başlık açtığım için çaylak olduğum için am yazmaya korkmuştum.