aykolik

entry1462 galeri295 ses3
    968.
  1. yeni kapak fotoğrafı çok güzel olan yazar.
    2 ...
  2. 969.
  3. Eniştemin babasının adını bile bilmem hiç de böyle birinin varlığını düşünmemiştim, adam eniştesinin babasının çalıştığı semti biliyor bir de bunun üzerine entry yazıyor bizi bilgilendiriyor.

    Gerçekten bambaşka bir boyut. Selamlar, sevgiler.
    4 ...
  4. 970.
  5. 971.
  6. 972.
  7. TRT istanbul radyosu çok sesli çocuk krosu resmen...
    4 ...
  8. 973.
  9. suan sok yasıyorum olm 15 yasında falan bu.
    1 ...
  10. 974.
  11. Kilo mu vermiş ?.

    Hala benden yakışıklı gözlüğü değiştir.
    0 ...
  12. 975.
  13. 976.
  14. tüm ilçelerin yüz ölçümlerini biliyor, maşallah.
    1 ...
  15. 977.
  16. 978.
  17. kardeşim senin anan baban senin gey olduğunu biliyor mu?
    0 ...
  18. 979.
  19. kardeşim teletabilerle bir akrabalığın var mı ?
    0 ...
  20. 980.
  21. nedense 2 takipçim azalmış. 2 yıllık bir yazar. kendisi 20 yaşında, 15 değil. 18 yaşında ergin olunca sözlükte yazar oldu.
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2329291/+
    1 ...
  22. 981.
  23. teletabilerle akrabalığım yok. ilkokulda caillou çok izliyordum.
    0 ...
  24. 981.
  25. ihtilam kelimesinin manasını bilen yazar.
    4 ...
  26. 982.
  27. kendisini sever sürekli açık oylar ve favlardım, takip ettiğim 3-4 yazardan biri...idi.
    hakkımda durup dururken hakaret dolu aşağılık entry girdi. niye böyle yaptı bilmiyorum?
    sanırım otistik ve zihinsel engelli olduğu için böyle yaptı. biraz önce takipten çıkardım ve donuza attım.
    biraz önce bir takipçi daha kaybetti.
    pis bıyıklı gay yazardır.
    4 ...
  28. 983.
  29. --spoiler--
    o entryi aylar önce atmıştım ve o ara kötü entryler giriyordunuz. artık öyle entryler girmiyorsunuz ki. otistik ve zihinsel engelli olmamla alakası yok. aylar önce girdiğim entryi yeni mi gördün? hakaret dolu aşağılayıcı entry girmedim ben bir kere! olanı söyledim. bir de yalan atıyor sürekli favlardım diye. en son ne zaman favlamıştın acaba?
    edit: günü 8 olunca bugün attım sanmış ama mayıs'ın 8'inde atmıştım.
    entry de şu; bu aralar biraz terbiyeyi aşan entryler giriyor sanırım. aa yalatmayı falan düşünüyor.
    --spoiler--
    mayıs ayında girmiş olman neyi değiştirir ki? sonuçta girmişsin. seninle hiçbir ilgisi olmayan bir konu. o ara kötü entry giriyormuş muşum. sen mi bana terbiye vereceksin, uludağ sözlükte, bu leş ortamda beni mi buldun terbiye verecek?
    sg. aa kadar yolun var. pis bıyık.
    4 ...
  30. 984.
  31. --spoiler--
    mayıs ayında girmiş olman neyi değiştirir ki? sonuçta girmişsin. seninle hiçbir ilgisi olmayan bir konu. o ara kötü entry giriyormuş muşum. sen mi bana terbiye vereceksin, uludağ sözlükte, bu leş ortamda beni mi buldun terbiye verecek?
    sg. aa kadar yolun var. pis bıyık.
    --spoiler--
    bir kere sana özür dileyende kabahat. sana özür falan dilemiyorum. mayıs ayında girmiş olmam o zaman kötü entry girmenle alakalı. ben de seni takipten çıkıyorum o zaman. aa kadar yolun var senin de. bir de ben aa kelimesiyle am kelimesini kastetmiştim ilk. ayıp olmasın diye aa yazdım sen başka bir şey anlamışsın. pis bıyığımdan da memnunum. zaten seni takip etmiyormuşum.
    2 ...
  32. 985.
  33. kötü entrymi sildim. bir daha kısaltma kullanmayayım. yanlış anlaşılabilir. daha önce amlı başlık açtığım için çaylak olduğum için am yazmaya korkmuştum.
    2 ...
  34. 986.
  35. Çok yakın bir panpam * sevse de benim zerre sempati duymadığım yazar. Özellikle sözlüğe sürekli kendi fotoğrafını eklemesine hiç anlam veremedim.
    2 ...
  36. 987.
  37. --spoiler--
    mayıs ayında girmiş olmam o zaman kötü entry girmenle alakalı.
    --spoiler--

    Çok nezih, cici bir ortam olan uludağ sözlükte bir tek ben miyimdim kötü, kaka entry giren bana sardın?

    --spoiler--
    bir de ben aa kelimesiyle am kelimesini kastetmiştim
    --spoiler--

    Minik beyninle anlamını bilmediğin kısaltmalar kullanma bir daha.

    --spoiler--
    zaten seni takip etmiyormuşum.
    --spoiler--

    Demek ki ben bir şey kaybetmedim, sen takipçi kaybettin .

    Fazla uzatma kes bıyıklarını git dersini çalış. Okullar açılacak az kaldı.
    1 ...
  38. 988.
  39. Edirne'ye gideceğini söylemiş, erecto çok heyecanlıydı. dün telefonda uzun uzun bu konuyu konuştuk...
    1 ...
  40. 989.
  41. --spoiler--
    fazla uzatma kes bıyıklarını git dersini çalış. okullar açılacak az kaldı.
    --spoiler--

    sen de ona devamlı cevap verip durma.
    3 ...
  42. 990.
  43. Neler oluyor burda yav. Papatya çayı için hepiniz. Bakın erectora kuşlu muşlu entry giriyor hep bitki çayı içtiğinden.
    1 ...
  44. 991.
  45. --spoiler--
    Sen de ona devamlı cevap verip durma
    --spoiler--

    Emredersiniz bez bebek nonoş.

    Özelden de yazıyorsun, Hayırdır?
    Sayıyla mı gönderiyorlar lan sizi?
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük