--spoiler--
mayıs ayında girmiş olman neyi değiştirir ki? sonuçta girmişsin. seninle hiçbir ilgisi olmayan bir konu. o ara kötü entry giriyormuş muşum. sen mi bana terbiye vereceksin, uludağ sözlükte, bu leş ortamda beni mi buldun terbiye verecek?
sg. aa kadar yolun var. pis bıyık.
--spoiler--
bir kere sana özür dileyende kabahat. sana özür falan dilemiyorum. mayıs ayında girmiş olmam o zaman kötü entry girmenle alakalı. ben de seni takipten çıkıyorum o zaman. aa kadar yolun var senin de. bir de ben aa kelimesiyle am kelimesini kastetmiştim ilk. ayıp olmasın diye aa yazdım sen başka bir şey anlamışsın. pis bıyığımdan da memnunum. zaten seni takip etmiyormuşum.