--spoiler--
o entryi aylar önce atmıştım ve o ara kötü entryler giriyordunuz. artık öyle entryler girmiyorsunuz ki. otistik ve zihinsel engelli olmamla alakası yok. aylar önce girdiğim entryi yeni mi gördün? hakaret dolu aşağılayıcı entry girmedim ben bir kere! olanı söyledim. bir de yalan atıyor sürekli favlardım diye. en son ne zaman favlamıştın acaba?
edit: günü 8 olunca bugün attım sanmış ama mayıs'ın 8'inde atmıştım.
entry de şu; bu aralar biraz terbiyeyi aşan entryler giriyor sanırım. aa yalatmayı falan düşünüyor.
--spoiler--
mayıs ayında girmiş olman neyi değiştirir ki? sonuçta girmişsin. seninle hiçbir ilgisi olmayan bir konu. o ara kötü entry giriyormuş muşum. sen mi bana terbiye vereceksin, uludağ sözlükte, bu leş ortamda beni mi buldun terbiye verecek?
sg. aa kadar yolun var. pis bıyık.