paracıkları sayesinde kulübümüzle oyuncak gibi oynamakta, başkanlık döneminde taraftarı sildi attı, yönetimine adam gibi kişiler almadı, zaten teknik konularda ya hatalı kararlar aldı ya geç kaldı. bir adamın gitmesi için daha ne kadar başarısızlık yaşaması gerekir bilmiyorum.
hadi bu zengin bebesi olduğu için istediği her şeyi elde etmeye alışık. oyuncağını alırsın oynar kırar. ama buna oy veren o kurul üyeleri, hiç mi utanmanız yok, hiç mi aklınız yok halen bu adama oy verebiliyorsunuz?
biz eskiden forma lansmanları yapardık, o lansmanlar da "değişmeyen tek şey değişimin kendisidir" şeklinde bir motto vardı. kafa değişmeden bu kulüpte hiç bir şey değişmez. koca fenerbahçe camiası sponsor veya maddi kaynaklar konusunda sıkıntı çekilir yaklaşımındaysa vay halimize. kendimize niye büyük kulüp diyoruz o zaman? değişim şart, değiştirmek şart.
ali koç tekrar başkan seçildiği takdirde fenerbahçe bundan sonra dönüşü olmayan bir noktaya sürüklenecektir. diğer branşlara karışmadığı için o branşlar aziz başkan'ın düzeni ile devam ediyor. oralara el atsa bütün branşlarda çöp oluruz herhalde.
7'de sıfır çekip, 3'te sıfır çekmiş ismail hocayı, 8. senesinde 4. kez geri getirdi. sen gitmeden bize gün yüzü yok. elbet bir gün gideceksin vizyonsuz herif. sen gidene kadar bize şampiyonluk hayal.
inşaat sektöründe bizi şampiyon yapacaklarına dair bir açıklama yapmış mourihno'nun tanımadığı yönetim kurulu üyesi.
çok sevgili başkanımız başarılı olmak dışında her şeyi başardı valla. helal olsun. sezon başlamadan önce göndermesi gereken hocayı, iş işten geçtikten sonra gönderiyor. adam haftalardır sallıyor yönetime, göndermek için en kritik maçı kaybetmesini bekliyorsun. hücum planı yok, oyun planı yok. kapanan savunmayı açamayan bir fenerbahçe var.
ayrıca elemelerden önce alması gereken futbolcu elenmesine neden olunca alıyor. yıldız transfer edeceğiz diye açıklama yapıp duran bunun neticesinde tarık çetin ve semedo'yu alan başkanım sana selam olsun. inşallah tez zamanda defolup gittiğini de görürüz.
ayrıca mourinho'nun tazminatını sen ve sana oy veren kurul üyelerinden topla. hadi pamuk eller cebe.
haziran 2024'te başkan seçilmek için mourinhoyu getiren şimdi de eylüldeki kongrede kazanmak için mourinhoyu gönderen fb başkanı ve koç holding yönetim kurulu başkanvekili. aşağıdan yukarıdan yolun sonu senin için de görünüyor ali bey.
futbol artık çok para işi. dünya çapında büyük bir başarı için milyon dolarlık kadro lazım. tek başına iyi bir teknik direktör ile ancak az şansla çok başarı olayı en fazla Türkiye liglerinde tutar. o da her zaman değil binde bir. dünya kupalarında ise o taktik yemez. çünkü oradaki faktör en iyisi olmak. onu da sağlayan en iyilerdir. Türkiye futbol kapasitesi itibariyle hiçbir zaman bir Brezilya olamayacağına göre Ali Koç başkanın işi çok zor Allah yardımcısı olsun. zira fenerbahçe camiası adeta kurtlar sofrasıdır. evet..
artık uygun bir adaya devretmesinin zamanı geldi. mhp'nin sahip çıkmaya çalışmasını anlamıyorum. Bu adam size de eksi yazıyor. 8 senede 1 kupa almış. Bu şekilde oturması yanlış koltukta.
Fenerbahçe başına gelmiş en büyük şans ama en talihsiz döneme denk gelen başkanı. Akp'lilerin asla sevmediği (çünkü biat etmediği için) ve tüm trol orduları ile üzerine oynadığı yönetici. Fenerbahçe son kale.
Bulunduğu ortamda ruh sktiğine inandığım yalı çocuğu. Hiç farketmez kulüp olur şirket olur bakkal çakal her kim ve neredeyse ruh sker. Şu takımın haline bak hele bir tane oyuncunun adını sanını bilmiyoruz aq.