ali koç

entry2230 galeri373
    2155.
  1. tribünlere oynuyor. ama tribünlere oynama yaşını çoktan geçtin be başkan. maç çıkışı taraftarlarla röportaj yapan bir kanala denk geldim. taraftar şunu demiş. "onurun gururun varsa git, artık daha ne yapacaksın? git şirketini yönet." kendi taraftarını kan ağlatan bir başkan olarak futbol tarihine geçtin sen başkan. parası var diye taraftarı yok sayabileceğini, istediğini yapabileceğini sanıyor.

    ceplerini doldurduğu için ona oy verecek üyeler var ne yazık ki. adamlar 3 sene üst üste şampiyon olan başkana git diyorlar, biz 7 yıldır rezalet üstüne rezalet yaşatan başkandan kurtulamıyoruz. seçilmesi durumunda fenerbahçe'yi bitiren başkan olarak tarihe geçecek.
    3 ...
  2. 2154.
  3. Önceki akşam oynanan Alanya maçını izledim. Başkanın söylemlerinden sonra.

    Hocam hakem feneri dogramamis. aksine desteklemiş. Daha ne görmek istiyor bu Ali efendi?

    Şaka gibi 100 yıllık çınarı kimin ellerinde mundar oluyor.
    1 ...
  4. 2153.
  5. bir de kendi giderse seyreyle cümbüşü.
    0 ...
  6. 2152.
  7. --spoiler--
    olm zaten 5 er 5 er alıyorsunuz içeri her ihtimale karşı 7 tane mi alacanız
    --spoiler--

    evet 7 alacağız, garanti olsun.

    futbol yok, nefret var!
    2 ...
  8. 2151.
  9. Fenerlileri parası ile terbiye ediyor kral.

    Eee golddigger olursan semer vuran çok olur.
    0 ...
  10. 2150.
  11. geçen bir ropörtajına denk geldik..."seçimi kaybedersek sponsorluklarımız devam eder ama cebimizden de kuruş harcamyız" şeklinde bir ifade geçti. yani özetle diyor ki seçmezseniz para mara yok ona göre.
    0 ...
  12. 2149.
  13. --spoiler--

    gerekirse galatasaraya 7-0 yeniliriz bunlar olmasın diye.

    --spoiler--

    olm zaten 5 er 5 er alıyorsunuz içeri her ihtimale karşı 7 tane mi alacanız. hani 3 büzükler deyip duruyordun gs ye domalalım diyorsun şimdi ne oldu o 3 büzükler lafları ? samsunsporun hakkını çatııırrr çatırrrrrrrrr yerken hiç haktan hukuktan bahsetmiyordun geçen hafta şimdi mi aklına geldi hak adalet ?
    0 ...
  14. 2148.
  15. haram puancı başkana şampiyonluk da haram. rüyalarında görürler. gerekirse galatasaraya 7-0 yeniliriz bunlar olmasın diye.
    2 ...
  16. 2147.
  17. tekrar başkan seçilmezse takıma olan finansal desteğimi çekerim diye konuşuyor . bi git da abi .
    0 ...
  18. 2146.
  19. çok sağlam kadro oldu gerçekten hakkını vermek lazım .
    0 ...
  20. 2145.
  21. ederson, alvarez ve asensio bir an önce hazırlanıp oynamaya başlamazlar ise şampiyonluğu gene rüyasında görecek başkandır. bu son yapılan transferler hemen form tutup oynamaya başlarlar ise lig şampiyonluğunu sktr et uefa avrupa ligi kupası bile gelebilir.
    0 ...
  22. 2144.
  23. bu sezon şampiyon olacağız diye zikretmiştir .
    0 ...
  24. 2143.
  25. büyük galatasaraylı. aslan cimbomlu. ayağına taş değmesin.
    0 ...
  26. 2142.
  27. Bu yıl şampiyon olamazsa deli gömleği giyecek olan zengin zuppesi.
    1 ...
  28. 2141.
  29. yapı sözcüğünü dilinden düşürmeyen, yönetimine erdoğan'ın akrabası ahmet ketenci'yi alan, mhp ve ülkü ocakları'nın açık desteğine sahip fenerbahçe başkanı. öyleyse bu yapı ekrem imamoğlu mu, özgür özel mi?
    0 ...
  30. 2140.
  31. müesses nizamın ankara'nın bir köyünden alıp zengin ettiği koç ailesinin çocuğu olan ali koç'a yine müesses nizam sahip çıkmış.
    0 ...
  32. 2139.
  33. 2138.
  34. MHP ve Ülkü Ocakları Kurmayları, Fenerbahçe başkanlık seçimlerinde Ali Koç'u destekleyeceğini açıkladı. (Yağız Sabuncuoğlu)
    1 ...
  35. 2137.
  36. muhalefeti parasız olmakla itham edip duran büyyük başkan. senin paran varsa neden harcamıyorsun? yaptığın transferleri bile genç yusuf'un parasıyla yapıyorsun. bunu kendini söylüyorsun. bir de bununla övünüyorsun. belki yıllar sonra o transferlerle şampiyonlar ligine gidebilecekken transferleri bekletiyorsun. hala fırsat kovalıyorsun. seçim olmasa bu transferleri de yapmazdın. yıllarca doğru düzgün transfer yapmadın, iyi olanları da hemen gönderdin. seneye seçim olmasa yine düzgün transfer yapmayacaksın. koskoca kulübü ticarethanene çevirdin.
    2 ...
  37. 2136.
  38. çoğu yorumda katılmam ama bu konuda haklı buldum, biz bunu anlıyoruz. sadece buna oy veren o fenerbahçeliyim diye gezen kongre üyelerini anlamıyoruz. galatasaray üyelerimize 18000 bin küsür ajan yerleştirip bizi ele geçirse bu kadar kötü olabilirdi yani. bravo ali koç, bravo genel kurul.

    --spoiler--
    fenerbahçe taraftarı şunu anlamadı. bu adam istenmediği zaman değil istediği zaman gidecek kulübün başından. o nedenle dua edin de sıkılsın veya kendine yeni hobi bulsun.
    --spoiler--

    herhalde en büyük başarısı, en çok başarısız olma başarısı olacak. "istenmediğim yerde durmam" demişti. istenmiyor ama duruyor. kesin kanaat getirdim ya, galatasaray lı bu adam. başka ihtimal olamaz.
    1 ...
  39. 2135.
  40. fenerbahçe taraftarı şunu anlamadı. bu adam istenmediği zaman değil istediği zaman gidecek kulübün başından. o nedenle dua edin de sıkılsın veya kendine yeni hobi bulsun.
    0 ...
  41. 2134.
  42. Seçimi kazanacağına o kadar emin ki kitleyi biliyor çünkü
    1 hafta sonra seçim var hoca getiriyor reis gibi zaten ufurmeye başlamıştı maaşları ödeyemezler diye başında propagandasını yaptılar

    Yeni dönemi hayırlı olsun fener camia falan değil bunu taraftarı ne zaman görecek bakalım.
    0 ...
  43. 2133.
  44. (bkz: Gücümüz sevdamız)

    zaten bas bas bağırıyor galatasaray'a çalıştığını. Yine olabilecek en kötü ihtimali buluyor. Tedesco sonrası gsliler zil takıp oynuyordur. Bu artık kötü yönetimden de ziyade art niyetliliktir. Kimse istemiyorken zorla tedesco'yu getiriyor. 4lü oynatanı alacağını söylüyor, dalga geçer gibi 3lü oynatanı alıyor. Belçika milli takım oyuncularının döve döve gönderdikleri herifi kurtarıcı diye dayatıyor. Bir de Alman ekolü diyen hıyarağaları var. ulan koskoca alman ekolünü oradan buradan kovulmuş ya da kaçmış, başarısız, puan ortalaması düşük, sıkıntı çıkarmadan duramayan, italyan asıllı bir siyonist yahudi mi temsil ediyor.

    https://x.com/asmarcatr/status/1965148408467096008

    rezalet bir yönetemeyicilik. bundan sonra futbol tarihinin gelmiş geçmiş en iyi kadrosunu da kursalar umurumda olmayacak. Zira şüphesiz kendi menfaatleri için yapmayacakları şey yok. onu da en rezil şekilde yaparlar. Her cümlede, her harekette bir fiyasko. Arada yapılan doğrular da özellikle doğru zamanda yapılmaz, başka yanlışlarla hiç edilir. Pabucumun profesyonellerinin de daha b planı yok, kaç hafta olmuş td sunumu yapıyorlar. Daha ismail kartal'ı tanımıyorlar. ya da ismail kartal'ı bıktırmaya çalışıyorlar.

    Bir de yapıyla mücadele ediyoruz diyorlar. Geçen seneki taraftar yürüyüşünde iki adım bile yürütmediler. Akp polisine taraftarları dövdürdüler. Böyle bir kitleyle mi yapıya karşı mücadele edeceğiz.

    Geçen sene, aziz yıldırım ismini söyledi diye mou'yu getirdi. Şimdi ise muhalefet şunu getireceğiz, bunu getireceğiz demiyor. isteseler ali koç gibi sırf seçim kazandırsın diye bu tür söylemlerle seçime girebilirlerdi. bunu yapmamalarını değerli buluyorum. mevcut yönetimin ismail hocaya yaptıklarını geçtim, sırf bu sebepten bile muhalif adaylara oy verilir. kurtulalım artık bunlardan. Allah kahretsin.
    2 ...
  45. 2132.
  46. "Yarın çalışanların ve sporcuların maaşını nasıl ödeyeceğiz diye uyuyamadığım geceler oldu.

    Uyku haplarıyla tanıştım."
    1 ...
  47. 2131.
© 2026 uludağ sözlük