ali koç

entry2230 galeri
    1040.
  1. Koç ailesi neden zengin sorusuna cevap niteliğinde bir şahıstır.

    Bu adamı eleştirdik, Fenerbahçe kötü gidince yerin dibine soktuk, ne yalı çocukluğu kaldı ne okuduğu zengin okulları. Ama adam büyük resimi gösterdi bize. Türkiye'nin en zengin 5-10 adamından biri olan ali koç gitti bir kampanya yaptı. Asgari ücret ile geçinmeye çalışan vatandaştan tutun borç batağındaki vatandaşa kadar 20 lira 200 lira demeden 40 milyon dolar para topladı 10-15 günde.

    Başkan olunca gitsin bütün borcu ödesin demedi kimse ama koy arkadaş bir 100 milyon Euro, parayı mezara mı götüreceksin ? Senin için 1000 lira o para bizlerle kıyasladığın zaman.

    Ama tabi slimani falan önemli topçu 4,7 milyon Euro maaşı var taraftar ödesin.

    emre Belözoğlu da gerçek Fenerli 40 yaşından sonra o da alsın bir 2-3 milyon Euro, taraftar onu da ödesin.

    Ali koç da vizyon ve misyon katsın fenere. Bir Galatasaraylı olarak üzülüyorum.

    Türk futbolunun 4,2 milyar tl ile en çok borca batan spor kulübünün başkanı. 4,2 milyar tl.

    Ayrıca Aziz yıldırım zamanında bu borçlar yapıldı diyecek olanlara ; ali koç kaç dönem Aziz yıldırım döneminde yöneticilik yaptı önce bir onu araştırın.
    1 ...