ilk senesinde başkanı olduğu fenerbahçe spor kulübü ligde kalmayı 32. haftada ancak garantileyebilmiştir.
bizim yalı çocuğu aklınca hedef şaşırtıyor. kulübü içine düşürdüğü çukurun üstünü kapabilmek için şampiyonluk yolundaki galatasaray'a sataşıyor.
sen 17 kulübü organize at bildiriler yayınla, arka taraftan her türlü kumpası kur, önce başaksporlu ol sonra kalk tinersporlu ol ama galatasaray her şeye rağmen hepinizi üst üste koysun.
ne dedik biz sana? sen koç'san biz çobanız demedik mi? vah ali vah.
babasının şirketi emanet etmek istemediği için fenerbahçe'ye başkan olmuştur.
güncel olarak da; akhisar maçından sonra galatasaray maçını konuşması gayet doğaldır. temiz ve en azından biraz sorumluluk sahibi olan ya da hisseden herkes rize maçını konuşmalıdır. galatasaray ülkedeki kırıntıları kalmış fettullahçı kadrolar sayesinde şampiyon yapılıyor. galatasaray türk futbolunun kanserli hücresi, ülkedeki en büyük terör örgütlerinden biridir. bu konuşmaları sürdürmesini istediğim fenerbahçe spor kulübü başkanıdır.
bu yıl 779 milyon tl kar açıklayan koç grubunun, ailesinin bir ferdi olan bu adam, televizyonda para dileniyor; bağış adı altında. insanlar bunu sokakta yapınca suç olur, devlet paralara çöker ama takım elbise ile televizyonda yapınca kampanya olur. adaletini sevdiğimin memleketi, yine şaşırtmıyor beni. kimse hükümete, bu millet aç, işsiz, ekmeksiz diye kızmasın abi. "yoksulları değil zenginleri doyuramadığımız için sefalet var." sözünün ete kemiğe bürünmüş kanıtını bu akşam bir kez daha çok net bir şekilde gördük. şu saçma sapan yardımlarla kaç kişi aş/iş/ev sahibi olurdu, hesabı zor değil. Ne diyelim, yine insanların kendi paraları. Nereye isterlerse oraya..
Ya olum aptal aptal konuşmayın.. adam zaten milyonlarca euro hibe etti, pek çok sponsorluk getirdi daha ne yapsın. Tüm borcu da cebinden ödeyemez ki.. elinden geleni yaptı.. tıkandığı yerde de taraftarına döndü.. ilgilenmiyorsan çevirirsin başını geçer gider..
Niye yalan söyleyeyim, Başkan olduğunda tırsmıştım. Biz Aziz Yıldırım'ı çok severdik, gitmesine üzülmüştük, Meğerse Aziz iyi ki gönderilmiş, sen hep kal Ali koç.
Cansın.
Birlikte nice Galatasaray başarılarına...
vizyon başgan, 15 mayıs 2019 da galatasaray'ın türkiye kupasını kazanmasıyla ilk galatasaray kupası görerek harika bi giriş yapmış, gerçek 7enevli olmuştur.
başganlık sürecinde efsane başganımız aziz yıldıvımla kıyasıya yarışmasını bekliyoz, vizyon başgan sezonu iki galatasaray kupasıyla kapatıp ağustos ayında 3.galatasaray kupasını görerek bu alanda rekor kırabilir.