sevdiğimiz başkanımız. bu yıl sportif başarıdan çok, finansal durumu düzeltmeye ağırlık verdiği için başarısız bir sezon geçirdik. ama ne olursa olsun bu kadar kötü, hatta tarihimizin en kötü sezonunu geçirmememiz gerekiyordu. seneye de yeni kurulacak kadroyla (eğer nokta atışı transferler olmazsa) muhtemelen şampiyon olamayacağız ama biz o nokta atışı transferleri bekliyoruz. olmadı ilk 2'de, hadi bilemedin ilk 3'te yarışın içinde kalarak bitirmek şart, ki sonraki yıl artık şampiyon olalım. ama seneye de alt sıralarda bitirirsek, 5. 6. 7. 8. vs, üzülerek söylüyorum ki, başkanlık işini yapamadığı kanaati getirilir. ben de öyle düşünenlerden olurum. ne olursa olsun fenerbahçe iki sene üst üste ligi alt sıralarda bitiremez. öyle bir şey olursa aziz yıldırım'ın da değeri daha da artar. umarım ali başkanımız bizi o istediğimiz seviyelere çıkarır. seneye her şey daha da netleşecek.