ali koç

entry2230 galeri373
    966.
  1. uzun başarılar zor başlangıçlarla başlar.
    uzun süreli bir başarının sancılarını yaşadı.
    istatistiklerine bakarak iyi oyuncular aldı ama olmadı, napıcan. normal bu durumlar.
    lakin ilk acemiliği geçtikten sonra alınan topculara bak. sadık, zys, batman moses. hangisi kötü çıktı. hepsi süper.
    en büyük transferi de ersun hoca. takım zehir gibi oldu. ciğerli takım. nefesleri kesilmiyor. isterlerse 10 dakika da en baba takıma 3 çekiyorlar.
    peki neden burdayız? bunun nedeni şanssızlık ve takımın üzerindeki stres. seneye kamadan fener bahçe nin süper top oynadığını herhes farkedecek. şimdiden fener iyi oynuyor diyenler çoğalmaya başladı ama herkes bunu farkedemez.
    yani başkan iyi yolda.

    taraftar başkan, büyük başkan.
    3 ...
  2. 967.
  3. Fenerbahçe futbol tarihinin kara lekesi. Bunu bilenler bilir bir Fenerbahçe'li olarak söylüyorum.

    Ulan, ne diye gelir gelmez teknik direktörü gönderip, birbirine yabancı 10 tane futbolcu birde yabancı teknik direktör alıyorsun?

    Basketbol niye çökmedi? Voleybol çökmedi? De futbol da tarihin en kötü Fenerbahçe sini desteklettirdin bize?

    Takımda birbirini tanıyan 3 tane oyuncu yok, ee bunlar takım oyunu içinde oynasın? Wtf? Sonuç böyle işte, allahtan en sonunda zor zekat Ersun Yanal a karar kıldı da biraz topladı bizi. Fenerbahçe yi tanıyan, futbolu tanıyan birisi geldi başımıza. Yoksa var ya küme düşmemiz işten bile değildi.

    Bilmiyorsan, bilmiyorum de.
    3 ...
  4. 968.
  5. fenerbahçe kulübünü satın almış ve batırmış adamdır şimdi taraftardan para toplayacak mış ulan bu taraftar daha ne yapsın kombine full aldı forma rekoru kırıldı diyor hala utanmadan para para alırsan dandik oyucuları böyle olur işte ali efendi.
    1 ...
  6. 970.
  7. Fenerbahçe spor kulübü başkanı. Bugün Doğum günü başkanın. Kutlu olsun başkanım nice mutlu senelere allah uzun ve sağlıklı ömürler versin. Evet.
    1 ...
  8. 971.
  9. 972.
  10. büyük başkan çünkü taraftar.
    0 ...
  11. 973.
  12. Mimikleri çok tatlı olan, şuanki Fenerbahçe başkanı.
    Koç Holding yönetim kurulu üyesi ve son derece varlıklı.
    0 ...
  13. 987.
  14. "Büyük Fenerbahçeli, gözün arkada kalmasın. Bu çocuklar, bu taraftar yarınki derbi maçını senin için oynayacak, senin için kazanacak."

    can bartu'nun cenazesinde bile derdi galatasaray olan yalı çocuğu.

    orada bir rahmetliye son görev yapılıyor ne derbisi lan? kafan mı güzel koçum?
    4 ...
  15. 988.
  16. kim ne derse desin fenerbahçemizin başına gelmiş en güzel şeylerden biridir. fenerbahçe nin en çok borçlu olduğu en zor zamanlarında kulübe başkan olmuş, cebinden büyük bir meblayı kulübe hibe etmiş adam gibi adam gerçek bir fenerbahçeli. sonuna kadar güveniyorum sana başkan.
    6 ...
  17. 989.
  18. Fenerbahçemizi, görmek istediğimiz Fenerbahçe'den çok daha iyi seviyelere getirecek olan başkanımız.

    En borçlu ve en kriz dönemde geldi Fenerbahçe'ye. Elini taşın altına koydu. Bu yıl, Fenerbahçe'nin sportif başarısına ağırlık veremedi, çünkü takımı mali açıdan düzeltmeye öncelik verdi. Önümüzdeki yıl da belki şampiyon olamayız ya da oluruz bilemem ama bundan bi üç yıl içerisinde Fenerbahçe şampiyonlar ligi'nde çeyrek final/yarı final görecek seviyeye gelecek. Bu da Başkanımız ali koç sayesinde olacak. Fransa'nın psg'si gibi, Türkiye ligi'ne ambargo koyacağız.
    3 ...
  19. 990.
  20. Türkiye ligine ambargo koyacaktır. Ama ligin yanlış yerine..
    4 ...
  21. 991.
  22. Artık istifa etmesi gereken başgan.

    Bilmiyor bu işleri kabul etmek lazım.
    5 ...
  23. 992.
  24. Maç böyle biterse ve fb erzuruma da yenilirse gitsin kendini köprüden atsın bir zahmet. Şl şampiyonu yapıcam diye gelip küme düşürmek her babayiğitin harcı olmasa gerek zira.
    1 ...
  25. 993.
  26. gözümde bir koç grubu saygınlığı vardı..

    abisi fln kulağını çekip tamam yeter geç şuraya otur ali dese keşke..
    0 ...
  27. 994.
  28. 995.
  29. Şükrü Saraçoğlu iyiydi bence. Niyetim atatürk olarak değiştirilmesin değil ama stadın ruhuna işlemişti artık bu isim.
    1 ...
  30. 996.
  31. Bence ali samiyen yapın isim hakkını satın. Siz parayı seversiniz.

    500 bin tl yi bile bir galatasaraylı nın verdiğini gurula söylemiş..
    Ben olsam iade ederdim..

    Sizin paranıza ihtiyacımız yok diye..
    2 ...
  32. 999.
  33. Kümede kalma mücadelesi veren bir takımın başkanı.
    7 ...
  34. 1000.
  35. Yine ağlıyor sözün bittiği yermiş.

    Aq takımın göt zoruyla küme düşmekten kurtuldu git kendi önünden ye azcık.
    9 ...
  36. 1001.
  37. 1002.
  38. süleyman soylu'dan talimat alan birini ciddiye alamaz galatasaray camiası.

    (bkz: ağla)

    (bkz: kudur)
    6 ...
  39. 1003.
  40. Galatasaray maçı hakkında yorum yapmıştır.

    O değil de senlik bir durum yok ki. Sen kümede kalmana bak.
    4 ...
  41. 1004.
  42. An itibariyle Galatasaray Rizespor maçı için atıp tutuyor.
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1847518/+
    Senin kulübün küme düşüyordu git takımın ile ilgilenen vasat başkan.
    6 ...
  43. 1005.
  44. Kümede mi kal? Ulan mal mısınız 10. Sıradayız 10. Tamam harika değil ama bizim yerimizde gs olsaydı çoktan düşmüştü. Bu sene devrim oldu fb de.
    2 ...
  45. 1006.
  46. ağlama konusunda vizyonlu birisi.
    tarihin en rezil fenerbahçe'sini yaratıp, galatasaray'la uğraşıyor.
    ali başkan... cimbomla uğraşanın çocuğu olmaz.
    işine bak.
    5 ...
© 2026 uludağ sözlük