uzun başarılar zor başlangıçlarla başlar.
uzun süreli bir başarının sancılarını yaşadı.
istatistiklerine bakarak iyi oyuncular aldı ama olmadı, napıcan. normal bu durumlar.
lakin ilk acemiliği geçtikten sonra alınan topculara bak. sadık, zys, batman moses. hangisi kötü çıktı. hepsi süper.
en büyük transferi de ersun hoca. takım zehir gibi oldu. ciğerli takım. nefesleri kesilmiyor. isterlerse 10 dakika da en baba takıma 3 çekiyorlar.
peki neden burdayız? bunun nedeni şanssızlık ve takımın üzerindeki stres. seneye kamadan fener bahçe nin süper top oynadığını herhes farkedecek. şimdiden fener iyi oynuyor diyenler çoğalmaya başladı ama herkes bunu farkedemez.
yani başkan iyi yolda.
Fenerbahçe futbol tarihinin kara lekesi. Bunu bilenler bilir bir Fenerbahçe'li olarak söylüyorum.
Ulan, ne diye gelir gelmez teknik direktörü gönderip, birbirine yabancı 10 tane futbolcu birde yabancı teknik direktör alıyorsun?
Basketbol niye çökmedi? Voleybol çökmedi? De futbol da tarihin en kötü Fenerbahçe sini desteklettirdin bize?
Takımda birbirini tanıyan 3 tane oyuncu yok, ee bunlar takım oyunu içinde oynasın? Wtf? Sonuç böyle işte, allahtan en sonunda zor zekat Ersun Yanal a karar kıldı da biraz topladı bizi. Fenerbahçe yi tanıyan, futbolu tanıyan birisi geldi başımıza. Yoksa var ya küme düşmemiz işten bile değildi.
fenerbahçe kulübünü satın almış ve batırmış adamdır şimdi taraftardan para toplayacak mış ulan bu taraftar daha ne yapsın kombine full aldı forma rekoru kırıldı diyor hala utanmadan para para alırsan dandik oyucuları böyle olur işte ali efendi.
kim ne derse desin fenerbahçemizin başına gelmiş en güzel şeylerden biridir. fenerbahçe nin en çok borçlu olduğu en zor zamanlarında kulübe başkan olmuş, cebinden büyük bir meblayı kulübe hibe etmiş adam gibi adam gerçek bir fenerbahçeli. sonuna kadar güveniyorum sana başkan.
Fenerbahçemizi, görmek istediğimiz Fenerbahçe'den çok daha iyi seviyelere getirecek olan başkanımız.
En borçlu ve en kriz dönemde geldi Fenerbahçe'ye. Elini taşın altına koydu. Bu yıl, Fenerbahçe'nin sportif başarısına ağırlık veremedi, çünkü takımı mali açıdan düzeltmeye öncelik verdi. Önümüzdeki yıl da belki şampiyon olamayız ya da oluruz bilemem ama bundan bi üç yıl içerisinde Fenerbahçe şampiyonlar ligi'nde çeyrek final/yarı final görecek seviyeye gelecek. Bu da Başkanımız ali koç sayesinde olacak. Fransa'nın psg'si gibi, Türkiye ligi'ne ambargo koyacağız.
Maç böyle biterse ve fb erzuruma da yenilirse gitsin kendini köprüden atsın bir zahmet. Şl şampiyonu yapıcam diye gelip küme düşürmek her babayiğitin harcı olmasa gerek zira.
ağlama konusunda vizyonlu birisi.
tarihin en rezil fenerbahçe'sini yaratıp, galatasaray'la uğraşıyor.
ali başkan... cimbomla uğraşanın çocuğu olmaz.
işine bak.