"Ben TFF'nin tarafsızlığının teminatıyım. Fenerbahçe'nin veya başka bir kulübün aleyhine hiç bir uygulamaya göz yummam. Koç'un yaptığı kendi günahına mazeret aramak."
ağladığı konularla ilgili nihat özdemir kendisine cevap vermiş.
şuana kadar istenilen hiçbir şeyi başaramamış fenerbahçe başkanı. yine de seveni ve güveneni fazladır. eğer sonunda başarılı olamazsa futbo tarihinin en fiyaskosu olur.
devam başkan devam.
biz taraftarız. sen de taraftarsın. sen bizsin. kendimizi desteklemiycez de kimi destekliycez.
yönümüz yukarı. yükselicez, şüphe yok.
konyaspor iyi takım. sonuç anormal değil. diğerleri de oynasın ondan sonra konuşsunlar.
Ersun yanal denen fenerbahçe'nin geçmiş şampiyonluğuna laf etmiş bir zamparayı camiaya yeniden soktuğu an zaten vizyonu bitti. Ne oldu sayın koç balonunuz erken patladı.
0 transfer başarısıyla yıldırım demirören'in ilk senesini hatırlatan başkan. gerçi demirören bile carew ile kleberson'u tutturmuştu ali koç tamamen 0 açık ve net.
Galatasaray başkanının yemek davetini geri çevirip, bugünkü derbi öncesi Fikret Orman ile bir araya gelip dostluk! mesajı veren Ali Koç! Bu gözler senin gibi sinsisini görmedi!
Vizyoner diyorlar bir de! Tek vizyonu takımını küme düşürmek olsa gerek! Başka bir vizyon göremedik bugüne kadar çünkü.
Zamanında Ünal Aysal ne güzel demiş Ali Koç için: Yetişkin bir şımarık çocuk.
Aynen de öyle.
Yalıkavak Marina'da ancak şımarık bir çocuğun yapacağı şekilde dükkan dükkan dolaşıp FB forması satıyor musun? diyen bir velet. Ne şaşırmıştım gördüğümde! Koskoca Koç ailesinin oğlu dersin! Ağza dolu dolu geliyor, zannediyorsun ki muhteviyat da öyle... Oysa tın tın... Çok boş.
Fenerbahçe'ye milyonlarıyla karabulut gibi çökmüş, anlamaz, bilmez başkan parçası. Kendisini buralara Aziz Yıldırım'a nankörlük, mangır lobisi getirmiştir.
Takım yönetmek holding yönetmeye benzeseydi herkes işi kıvırır, anasına avradına sövdürtmezdi.