Fenerbahçe futbol tarihinin kara lekesi. Bunu bilenler bilir bir Fenerbahçe'li olarak söylüyorum.
Ulan, ne diye gelir gelmez teknik direktörü gönderip, birbirine yabancı 10 tane futbolcu birde yabancı teknik direktör alıyorsun?
Basketbol niye çökmedi? Voleybol çökmedi? De futbol da tarihin en kötü Fenerbahçe sini desteklettirdin bize?
Takımda birbirini tanıyan 3 tane oyuncu yok, ee bunlar takım oyunu içinde oynasın? Wtf? Sonuç böyle işte, allahtan en sonunda zor zekat Ersun Yanal a karar kıldı da biraz topladı bizi. Fenerbahçe yi tanıyan, futbolu tanıyan birisi geldi başımıza. Yoksa var ya küme düşmemiz işten bile değildi.